دبير هیأت موتورسواري و اتومبيلراني استان قم:
دبير هیأت موتورسواري و اتومبيلراني از موفقيت اتومبيلران قم در كسب مقام سوم پيكارهاي سال 1397 درگ قهرماني كشور خبر داد.
کد خبر: ۶۲۸۲۹۵
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۸ 09 July 2018

 

به گزارش تابناک قم،سیدمهدی صالحی اظهار کرد: در طول سال اعزام‌های متعددی در هر دو رشته موتورسواری و اتومبیلرانی قم به پیکارهای قهرمانی کشور انجام می‌شود و یکی از اعزام‌های موفق به مسابقات درگ قهرمانی کشور صورت گرفت که در آن سعید طباطبایی عملکرد بسیار خوبی داشت و یک رتبه ارزشمند برای ورزش قم به ارمغان آورد.

وی با اشاره به رتبه سومی اتوموبیلران قم در نخستین راند مسابقات درگ قهرمانی کشور، عنوان کرد: این موفقیت ارزنده در کلاس NA به دست آمد، در حالی که با حضور برترین‌های کشور شاهد برگزاری این دوره از رقابت‌ها در سطحی بسیار مطلوب از نظر کمی و کیفی بودیم.

دبیر هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی استان قم افزود: امسال برگزاری رقابت‌های درگ قهرمانی کشور در پنج مرحله پیش‌بینی و برنامه‌ریزی شده است و نخستین مرحله آن با حضور قهرمانان برجسته استان‌های مختلف به میزبانی هیأت البرز به انجام رسید و برترین‌های خود را شناخت.

وی خاطرنشان کرد: این مرحله زیر نظر کمیته درگ فدراسیون و با عنوان یادواره شهدای هفتم‌تیر برگزار شد، در حالی که اتومبیلرانان حرفه‌ای رشته درگ در هشت کلاس به مدت دو روز با یکدیگر به رقابت پرداختند و سعید طباطبایی نماینده شاخص قم روی سکوی سوم ایستاد.

صالحی یاد آور شد: این پیکارها با تایم‌گیری و تعیین خط آغاز شد و در مسابقه حذفی، رقابت اصلی برای مشخص شدن نفرات برتر هر کلاس بسیار جذاب و تماشایی بود، در شرایطی که طبق برنامه‌ریزی کمیته درگ، تعداد 70 نفر از 10 استان کشور آمادگی خود را برای این مرحله اعلام کرده بودند و مطابق انتظار، مسابقه‌ای پرهیجان با حضور علاقمندان به این رشته در پیست گرم‌دره برگزار شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار