مدیر اداره جهاد کشاورزی بهبهان:
مدیر اداره جهاد کشاورزی بهبهان با اشاره به این‌که در تابستان امسال فقط آب مورد نیاز کشت‌های دائمی تامین می‌شود، گفت: امسال در بهبهان اجازه کشت تابستانه نداریم و کشاورزان در این شهرستان نمی‌توانند نسبت به کشت تابستانه اقدام کنند.
کد خبر: ۶۲۸۱۶۲
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰ 10 July 2018

کامبیز محسنی در خصوص وضعیت کشت تابستانه این شهرستان اظهار کرد: امسال در بهبهان اجازه کشت تابستانه نداریم و کشاورزان در این شهرستان نمی‌توانند نسبت به کشت تابستانه اقدام کنند.

وی افزود: با توجه به اینکه در حوضه زهره و جراحی قرار داریم و در این دو حوضه ممنوعیت کشت اعمال شده است، کشاورزان شهرستان بهبهان نیز اجازه کشت تابستانه ندارند زیرا شرایط آبی در این حوضه‌ها مساعد نیست و امکان تامین آب ونبودجود ندارد.

مدیر اداره جهاد کشاورزی بهبهان تصریح کرد: با توجه به ممنوعیت اعمال شده در بحث کشت تابستانه در شهرستان در صورتی که حتی کشاورزی اقدام به کشت کند، آب مورد نیاز او تامین نخواهد شد.

محسنی ادامه داد: در تابستان امسال در بهبهان فقط آب مورد نیاز کشت‌های دائمی مانند باغات، نخیلات و یونجه تامین خواهد شد. در این زمینه آب مورد نیاز 1560 هکتار باغ و نخیلات و همچنین 3900 هکتار کشت یونجه تامین خواهد شد و امیدواریم در این زمینه مشکلی وجود نداشته باشد.

وی گفت: وضعیت تامین آب مورد نیاز کشت‌های دائم بهبهان خیلی خوب نیست اما مشکلی نیز در این زمینه وجود ندارد و حداقل آبی تامین می‌شود تا این کشت‌ها در شهرستان از بین نروند.

 

منبع: ایسنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار