مدیرکل تأمین اجتماعی خوزستان در نشست خبری با اصحاب رسانه:
ارعلی زاده با بیان اینکه 141 هزار پیامک به کارفرمایان در خصوص بخشودگی جرائم بیمه ای آن ها ارسال شده است گفت: این بخشودگی جرائم با استقبال خوبی مواجه شده است. همه کارفرمایان در استان خوزستان باید از این موقعیت بخشودگی جرائم استفاده کنند، این موقعیت قانونی ایجاد شده است تا جرائم آنان متناسب با مدت تقسیط مشمول بخشودگی قرار گیرد.
کد خبر: ۶۲۸۱۲۸
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۵ 08 July 2018

مدیرکل تأمین اجتماعی خوزستان در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته تامین اجتماعی که پیش از ظهر امروز 17 تیر برگزار شد، اظهار کرد: پوشش بیمه شدگان تأمین اجتماعی در خوزستان 4/3 نسبت به سال قبل رشد داشت که از متوسط رشد 6/9 درصدی در سطح کشوری، کمتر است.

به گزارش"تابناک" وی ادامه داد: ضریب پشتیبانی نسبت بیمه شدگان اجباری در خوزستان یعنی افرادی که برای کارفرما کار می‌کنند، 54/ 80 درصد است در صورتی که این نسبت در کشور 69 است که یا به دلیل بیشتر بودن مراکز کارگاهی در خوزستان یا تمایل بیشتر به اشتغال در شرکت‌ها و ادارات است.

یار علیزاده گفت: بیمه شدگان مشاغل آزاد نیز 4/18 درصد و بیمه اختیاری 3/33 است.

مدیرکل تأمین اجتماعی خوزستان بیان داشت: 35 هزار نفر معادل یک سوم بازنشستگان تامین اجتماعی در خوزستان از مشاغل سختی زیان آور هستند.

وی گفت: 89/1 درصد درآمدهای تأمین اجتماعی خوزستان از محل دریافت حق بیمه است و 25/90 درصد هزینه‌ها صرف تعهدات قانونی (مستمری و غرامت) می‌شود.

یارعلیزاده با اشاره به ارتقای زیرساخت‌های آی تی در مراکز زیرمجموعه تامین اجتماعی خوزستان افزود: فیبر نوری 98 درصد از شعب استان خوزستان برقرار شده که به معنای افزایش انتقال اطلاعات و قطعی کمتر سیستم است.

مدیرکل تأمین اجتماعی خوزستان به بخشودگی جرائم بیمه ای از سوی سازمان تامین اجتماعی خوزستان اشاره کرد و گفت: سازمان تامین اجتماعی خوزستان به مدت 2 سال متمادی بخشودگی جرائم را انجام می دهد. 1/3 مبالغ بخشودگی کشور مربوط به خوزستان است.

وی افزود: 3 هزار و 126 تقاضای بخشودگی داشته ایم که حدود 345 میلیارد تومان بوده است.

یارعلی زاده با بیان اینکه 141 هزار پیامک به کارفرمایان در خصوص بخشودگی جرائم بیمه ای آن ها ارسال شده است گفت: این بخشودگی جرائم با استقبال خوبی مواجه شده است. همه کارفرمایان در استان خوزستان باید از این موقعیت بخشودگی جرائم استفاده کنند، این موقعیت قانونی ایجاد شده است تا جرائم آنان متناسب با مدت تقسیط مشمول بخشودگی قرار گیرد.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار