مسوول تیم اعزامی خوزستان به مسابقات ملی مهارت از اعزام 20 هنرجوی خوزستانی در 17 رشته به مسابقات ملی مهارت خبرداد.
کد خبر: ۶۲۸۱۰۴
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۸ 09 July 2018

عبدالجلیل پورشب اظهار کرد: مسابقات مهارت هر ساله به صورت کشوری و هر دو سال یک بار به صورت جهانی برگزار می‌شود. در سال 97 هجدهمین دوره مسابقات ملی مهارت از 20 تا 28 تیرماه در استان البرز برگزار خواهد شد. این مسابقات امسال در 37 رشته فنی، خدماتی و فناوری اطلاعات برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه برگزیدگان مسابقات کشوری به مسابقات جهانی مهارت راه پیدا می‌کنند، افزود: در سال 2017 این مسابقات در ابوظبی و در سال 2019 در مسکو برگزار خواهد شد و ایران همواره از کشور‌های اول در این مسابقات بوده است.

مسوول تیم اعزامی خوزستان به مسابقات ملی مهارت ادامه داد: امسال از خوزستان 20 نفر برای شرکت در 17 رشته به مرحله کشوری اعزام خواهند شد که برخی از این رشته‌ها تیمی هستند و با سایر استان‌ها رقابت خواهند کرد. این برگزیدگان از بین حدود چهار هزار و 500 نفر در استان انتخاب شده‌اند.

پورشب در خصوص اردوهای آمادگی برگزیدگان اظهار کرد: این اردوها در فاصله مرحله شهرستانی تا استانی و استانی تا کشوری برگزار می‌شوند که برگزیدگان هر مرحله، این دوره‌ها را می‌گذرانند. اردوی آماده‌سازی استانی برگزیدگان مرحله کشوری، از مرداد سال گذشته تا تیرماه امسال در 12 شهرستان برگزار شد.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار