سرمربی تیم فوتسال مل‌ حفاری با اشاره به هدف این باشگاه در فصل جدید لیگ برتر کشور، گفت: هدف این است که بتوانیم نسل جدیدی را پرورش دهیم که در این راستا نیز سه بازیکن از لیگ دسته یک و دو کشور و همچنین چند بازیکن از تیم امید باشگاه را جذب کردیم تا در کنار شش بازیکن حفظ شده از فصل قبل‌ به این مهم برسیم.
کد خبر: ۶۲۸۰۶۲
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۰ 09 July 2018

کیاوش علاسوند در خصوص پیروزی تیمش در هفته نخست لیگ برتر کشور برابر مقاومت قرچک، اظهارکرد: بازی‌های هفته اول همیشه غیرقابل پیش‌بینی است. خوشحالم در حالی که تمرینات منسجم و خیلی خوبی نداشتیم و زمان کمی برای آماده‌سازی در اختیار داشتیم در یک بازی سخت برابر مقاومت قرچک به برتری رسیدیم.

وی بیان کرد: در نیمه اول خیلی خوب بازی کردیم و از اشتباهات حریف بهره بردیم و توانستیم با زدن سه گل، کار را در همان نیمه تمام کردیم. در نیمه دوم نیز سعی کردیم از بازیکنان جوان که اولین حضور در لیگ برتر را تجربه می‌کردند، استفاده کنیم که در این نیمه نیز به خوبی بازی را کنترل کردیم. بازیکنان با تجربه و جوان‌مان عملکرد خوبی داشتند و در نهایت سه امتیاز شیرین از یک دیدار خارج از خانه کسب کردیم.

سرمربی تیم فوتسال ملی‌حفاری در خصوص یارگیری تیمش برای فصل جدید لیگ برتر فوتسال کشور نیز گفت: با توجه به مشکلات عدیده‌ای که از نظر مالی در کشور وجود دارد و باشگاه حفاری نیز از این موضوع مستثنی نیست، امسال کمی با کاهش بودجه مواجه شدیم و به همین دلیل نتوانستیم تمام نیروهای فصل قبل را حفظ کنیم، ضمن این‌که خیلی هم موفق به جذب بازیکنان جدید نشدیم.

وی ادامه داد: ما بازیکنان خوب فصل گذشته‌مان مانند نمازی، ملاعلی، مریدی و عسکری را از دست دادیم و در مقابل نیز بازیکنان جوان استان و تیم امید حفاری را به تیم بزرگسالان اضافه کردیم. در واقع عملا در فصل نقل و انتقالات فعالیتی نداشتیم.

علاسوند بیان کرد: هدف باشگاه این است که بتوانیم نسل جدیدی را پرورش دهیم که در این راستا نیز سه بازیکن از لیگ دسته یک و دو کشور و همچنین چند بازیکن از تیم امید را جذب کردیم تا در کنار شش بازیکنی که از فصل قبل‌مان حفظ کردیم به این مهم برسیم. فرهاد توکلی نیز اکنون با یک تیم عراقی قرارداد دارد و از بازی ششم به بعد به تیم اضافه خواهد شد. در مجموع هدفگذاری ما این است که ضمن پرورش نیروهای خوب برای سال‌های آینده، امسال نیز نتیجه خوبی کسب کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که باتوجه این شرایط به نظر می‌رسد که حفاری امسال به فکر کسب جایگاه نیست، گفت: ما همیشه به دنبال موفقیت و نتایج خیلی خوب هستیم. حفاری باشگاه بزرگی است و بازیکنان بزرگی داشته است و دارد. همیشه تلاش‌مان این بوده است که هر فصل بهتر از فصل قبل کار کنیم.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: فوتسال
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار