سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان با بیان این‌که قطعا به نتیجه‌گیری تیم در فصل هجدهم امیدوارم، گفت: می‌دانم کاری بسیار سختی داریم و من نیز مسوولیت بسیار سختی را پذیرفته‌ام ولی امیدوارم ضمن این‌که خودم تلاش بسیاری خواهم داشت، سایر دوستان از جمله مسوولان استان و رسانه‌ها نیز کمک کنند تا اتفاقات خوبی برای مجموعه استقلال خوزستان بیفتد.
کد خبر: ۶۲۷۶۰۸
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۹ 08 July 2018

داریوش یزدی در خصوص پذیرفتن هدایت تیم فوتبال استقلال خوزستان در فصل هجدهم لیگ برتر کشور، اظهارکرد: طی جلساتی که با مدیرعامل باشگاه و مدیر کارخانه گروه ملی داشتم، خوشبختانه به توافقات خوبی رسیدیم و تا این ساعت همه چیز خوب پیش رفته است. من برنامه‌هایم را به باشگاه اعلام کرده‌ام و از امروز نیز تمرینات تیم آغاز می‌شود.

وی با بیان این‌‌که 20 روز تا آغاز مسابقات باقی مانده است و امیدوارم بتوانیم آمادگی‌مان را به حد مطلوب برسانیم، افزود: پس از دو سه روز تمرین در اهواز، تیم راهی اردوی خارج از استان می‌شود تا ادامه برنامه‌های‌مان را دنبال کنیم. همچنین لیست بازیکنان مدنظر و کادر فنی‌ام را به باشگاه ارائه داده‌ام تا ان‌شاءالله کارهای مربوطه به سرعت انجام شود. اگر چه زمان را برای جذب بازیکن از دست داده‌ایم ولی بازیکن‌هایی باقی مانده‌اند و البته مهم این است که ما بتوانیم با آن‌ها به توافق برسیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در پاسخ به این سوال که استقلال زمان بسیاری را از دست داده است و همین کار را برای شما سخت خواهد کرد، گفت: می‌دانم کاری بسیار سختی داریم و من نیز مسوولیت بسیار سختی را پذیرفته‌ام ولی امیدوارم ضمن این‌که خودم تلاش بسیاری خواهم داشت، سایر دوستان از جمله مسوولان استان و رسانه‌ها نیز کمک کنند تا اتفاقات خوبی برای مجموعه استقلال خوزستان بیفتد و سربلند شویم.

وی در خصوص مشکلات مالی این باشگاه نیز عنوان کرد: قطعا نه تنها باشگاه استقلال خوزستان، بلکه سایر باشگاه‌ها نیز با مشکلات مالی مواجه هستند. مسوولان باشگاه نوید خوبی در زمینه مسائل مالی به من داده‌اند که امیدوارم تحقق پیدا کند.

یزدی در پایان تاکید کرد: به نتیجه‌گیری استقلال خوزستان در لیگ هجدهم امیدوار هستم.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار