استاندار خوزستان :
شریعتی : امیدوارم با همدلی و همراهی در ادامه این کار، یعنی تامین آب شرب مردم استان از سد دز را انجام دهیم که خط لوله آن خریداری و تامین شده و سایر قسمت ها شامل خط دوم اهواز، شوش و تصفیه خانه ها نیز به سرعت انجام خواهد شد تا این وعده دولت به مردم استان انجام شود.
کد خبر: ۶۲۷۰۴۶
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۳ 05 July 2018
استاندار خوزستان گفت: خط دوم طرح غدیر نشانه کارآمدی نظام و دولت است، برخی تلاش کردند طور دیگری نشان دهند اما ما سکوت کردیم تا التهاب ایجاد نشود. 
 
به گزارش"تابناک"؛ غلامرضا شریعتی در آیین بهره‌برداری آزمایشی از طرح آبرسانی غدیر 2 که شامگاه 13 تیرماه در منطقه ام الدبس برگزار شد، اظهار کرد: این پروژه علاوه بر نماد وحدت و همدلی، نماد توانایی است. 
 
وی افزود: تلاش بر این بود که چون آب شرب شهرهای آبادان و خرمشهر با مشکل مواجه است نشان از ناکارآمدی نظام و دولت تلقی نشود اما این کار از یک سال قبل شروع شده است. اسفند سال 95 که رییس جمهور به اهواز آمد و مشکل آب را با ایشان مطرح کردم، خواستم هدیه سفرشان را حل مشکل آب خوزستان قرار دهند و ایشان هم قول دادند مشکل حل شود و فروردین 96 مصوبه مهم برای حل مشکلات زیرساخت های استان تصویب شد.
 
استاندار خوزستان ادامه داد: این مصوبه شامل ریزگردها، فاز دوم طرح 550 هزار هکتاری و حقابه تالاب ها بود. این کار به طور استاندارد حداقل دو سال و نیم زمان می برد که 95 کیلومتر لوله کشی کار شود، اما همه دست به دست دادند و کار در 12 ماه انجام شد. این پروژه نشانه کارآمدی نظام و دولت است، برخی تلاش کردند طور دیگری نشان دهند اما ما سکوت کردیم تا التهاب ایجاد نشود.
 
شریعتی تصریح کرد: این کار بزرگ نشان از کارآمدی و هماهنگی مجموعه های مختلف است که جا دارد از همه از راس دولت تا سازمان آب و برق، قرارگاه خاتم‌الانبیاء، نمایندگان و... قدردانی کنم. امیدوارم با همدلی و همراهی در ادامه این کار، یعنی تامین آب شرب مردم استان از سد دز را انجام دهیم که خط لوله آن خریداری و تامین شده و سایر قسمت ها شامل خط دوم اهواز، شوش و تصفیه خانه ها نیز به سرعت انجام خواهد شد تا این وعده دولت به مردم استان انجام شود.
 
وی عنوان کرد: با این کار مشکل تامین آب شرب آبادان، خرمشهر، شادگان، دارخوین و مینوشهر مرتفع می شود تا بتوانیم تا افق 1425 دغدغه را به طور کامل رفع کنیم و بتوانیم رضایت مردم را از نظام و دولت ایجاد کنیم.
 
استاندار خوزستان بیان کرد: در این پروژه مساله ای که بارز بود، دوئلی بین طرفداران دولت و مخالفان آن بود بر سر این موضوع که در 15 تیرماه آبرسانی انجام شود. من تاکید کردم که هر کاری زمین گذاشته و این کار انجام شود تا اینکه دو روز قبل از این تاریخ کار به اتمام رسید و مردم می بینند دولت اگر وعده ای می‌دهد در راستای تحقق آن وعده می ایستد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار