تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان در نخستین هفته از رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کشور در اصفهان میزبان مقاومت البرز است.
کد خبر: ۶۲۶۹۷۹
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۱ 05 July 2018

به گزارش تابناک : تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان در نخستین هفته از مسابقات لیگ برتر فوتسال با هدایت رضا لک و در ورزشگاه پیروزی به مصاف مقاومت البرز می‌رود.

گیتی‌پسند فصل کابوس‌واری را پشت سر گذاشت که با اختلاف 14 امتیازی در رده سوم جدول قرار گرفت، این در حالی بود که این تیم 7 ملی پوش را سال گذشته در ترکیب خود داشت اما در نیم فصل نخست با مربیگری افضل و در نیم فصل دوم با حسین شمس به قهرمانی نرسید و در نهایت سوم شد.

گیتی پسند در این فصل هم همانند فصل گذشته یارگیری به نسبت خوبی را داشته اما با این تفاوت که رضا لک سکان‌دار این تیم اصفهانی در لیگ برتر فوتسال است تا شاید همچون همکاری گذشته خود، با این مربی به مقام قهرمانی دست پیدا کند و نتیجه سال گذشته خود را جبران کرده باشد.

به طور قطع کار در گیتی‌پسند برای هر مربی سخت است و انتظار هواداران اصفهانی از این تیم تنها قهرمانی در ایران و حتی آسیا است، البته کار گیتی‌پسند در این فصل به نسبت راحت‌تر از فصل گذشته بوده به این دلیل که تاسیسات دریایی یکی از مهم‌ترین رقبای این تیم در این فصل در لیگ برتر حضور ندارد و به نوعی 2 تیم مس و گیتی‌پسند مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی هستند.

گیتی‌پسند در این فصل مهدی جاوید و مهران عالیقدر را مجدد به خدمت گرفته تا همچون گذشته خط حمله بسیار قوی را در اختیار داشته باشد، البته علی اصغر حسن‌زاده کاپیتان تیم ملی از این تیم جدا شده، البته این تیم بازیکنان جوانی همچون اولاقباد را در اختیار گرفته‌اند و همچنین بازی ملی‌پوشانی چون افشین کاظمی و شجری قرارداد بسته‌اند.

روی کاغذ گیتی‌پسند مدعی اصلی قهرمانی در لیگ برتر فوتسال می‌تواند باشد، آن‌ها در کنار بازیکنان جوانی همچون کشاورز و جاوید بازیکنان جوان خوبی نیز در اختیار گرفته‌اند و با ملی‌پوشانی که در اختیار دارند انتظار هواداران قهرمانی این تیم در لیگ برتر است.

اما در این میان یکی از انتقادهایی که از گیتی‌پسند می‌شود این است که این تیم آنطور که باید از بازیکن‌های بومی استفاده نمی‌کند و استفاده و پرورش بازیکنان بومی در سطح لیگ باید یکی از اهداف این تیم اصفهانی از حضور در لیگ فوتسال باشد، به طور قطع آکادمی این تیم می‌تواند تاثیر بسیاری در این امر داشته باشد.

در آن سوی میدان مقاومت البزر قرار دارد، تیمی که در فصل گذشته عملکرد چندان قابل قبولی را نداشت و تنها با کسب 28 امتیاز در رده یازدهم جدول لیگ فوتسال قرار گرفت، گیتی‌پسند نیز در فصل گذشته در مجموع 2 بازی با 11 گل پیروز شده و به نظر می‌آید قرمزپوشان اصفهانی در نخستین دیدار از فصل خود در خانه کار راحتی داشته باشد.

در این فصل نیز همچون فصل گذشته مسعود کیانفر سرمربی تیم مقاومت ابرز است، این تیم دو بازیکن از آذرخش بندرعباس در اختیار گرفته و علاوه بر این نکته‌ای که درباره این تیم به چشم می‌خورد حضور 8 سرباز در این تیم است، مقاومت البرز مشابه یکی از تیم‌ها در لیگ برتر فوتبال حق استفاده از بازیکنان سرباز را دارد که این در برخی از فصول می‌تواند یک امتیاز مثبت برای این تیم باشد.

به گزارش تسنیم تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان در هفته نخست لیگ برتر فوتسال روز جمعه در سالن پیروزی اصفهان به مصاف مقاومت البرز می‌رود، گیتی‌پسند فصل گذشته در رده سوم و مقاومت البرز در رده یازدهم قرار گرفته است.

برنامه هفته نخست لیگ برتر فوتسال:

پنجشنبه - 97/4/14، ساعت 18

فرش‌آرای مشهد - شهروند ساری، سالن شهید بهشتی مشهد

جمعه - 15 97/4/15، ساعت 18

پارسیان شهر قدس - مس سونگون ورزقان، سالن دانشگاه آزاد تهران

آذرخش بندرعباس - لبنیات ارژن شیراز، سالن فجر بندرعباس

گیتی پسند اصفهان - مقاوت البرز، سالن پیروزی اصفهان

مقاومت قرچک - شرکت ملی حفاری ایران، سالن شهدای هفتم تیر قرچک

سن‌ایچ ساوه - اهورا بهبان، سالن فجر ساوه

شنبه - 97/4/16، ساعت 18

شهرداری ساوه - سوهان محمد سیمای قم، سالن فجر ساوه

 

 

منبع : تسنیم 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار