سرپرست فرمانداری شادگان:
سرپرست فرمانداری شادگان از عدم حضور برخی از مدیران بانک ها در جلسات کارگروه اشتغال انتقاد کرد و گفت: عدم حضور مدیران بانک ها سبب می شود تا تصمیم های اتخاذ شده کمتر اجرایی شوند.
کد خبر: ۶۲۶۴۴۳
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۸ 04 July 2018

سعید حاجیان در چهارمین جلسه شورای اشتغال شهرستان شادگان با محوریت بررسی آخرین وضعیت تعهد اشتغال دستگاه ها و عملکرد پرداختی مشاغل خانگی در محل سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش این شهرستان، اظهارکرد: بی اعتنایی به انجام وظایف از سوی برخی مدیران به ویژه برخی مدیران بانک های شهرستان پذیرفته نیست و با آنان از طریق مراجع ذی صلاح برخورد می شود.

وی برلزوم توجه ویژه به بحث اشتغال، رفع مشکل بیکاری و حضور در جلسات شورای اشتغال در سطح شهرستان تأکید کرد و گفت: همه دستگاه های عضو شورای اشتغال شهرستان باید در راستای حل این مشکل تلاش کنند.

رئیس شورای اشتغال شادگان با قدردانی از عملکرد برخی دستگاه های اجرایی این شهرستان در اجرایی کردن بیش از ۹۵ درصد تعهد خود در زمینه اشتغال درسال گذشته، بیان کرد: مسئولان از همه ظرفیت‌های شهرستان در راستای ایجاد اشتغال پایدار اقدام کنند.

حاجیان با اشاره به اهمیت ونقش حضور مدیران بانک ها در جلسات شورای اشتغال افزود: اگر چه حضور کارشناسان بانک ها در جلسات بسیار با ارزش است اما برای تصمیم گیری نیازمند حضور مدیران هستیم.

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار