رییس اداره بنیادمسکن انقلاب اسلامی اندیکاگفت : معابر 12روستای شهرستان اندیکا با اعتباری بالغ بر 13میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و استانی بهسازی شد.
کد خبر: ۶۲۵۹۹۰
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۸ 03 July 2018

محمد خسروی اظهار داشت : اجرای جوی جدول، بهسازی، سنگ فرش و استفاده از مصالح بومی در راستای زیبا سازی روستاها از جمله اقدامات انجام شده در این 12روستا می باشد.

وی افزود:امیدوار هستیم با ارائه خدمات به روستاها علاوه بر جلوگیری از مهاجرت روستاییان به حاشیه شهرها،شاهد مهاجرت معکوس در این شهرستان نیز باشیم.

رییس اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اندیکا ادامه داد:برای روستاهای فاقد دهیاری نیز اعتباراتی از محل اعتبارت ارزش افزوده پیش بینی شده که توسط فرمانداری و همکاری بنیاد مسکن در زمینه خدمات رسانی به روستاها هزینه می شود.

وی افزود: این روستاها شامل سربازار چلو، احمدآباد قیطاس ،موردسامانی ،احمدآباد دینراک ، طاهرآباد ،کوشک ،قلعه برون ،شوکل ، قلعه زراس، پاآب شلال، سرگچ آبژدان و مافه گه می باشند.شهرستان اندیکا دارای 612روستاست که 160روستای آن دارای طرح هادی روستایی هستند.

شهرستان اندیکا به سه بخش مرکزی ،چلو و آبژدان تقسیم شده و در 186 کیلومتری شمال شرق اهواز قرار دارد.

منبع: ایرنا

برچسب ها: بهسازی ، اندیکا
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
اسدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
سلام عالیست واقعا خوب است اسفالت برای داخل روستا خوب نیست این سنگ های شکسته را حتی با گل هم میشود کار کرد و بین آنها چمن ریخت تا سبز شود مثل روستاهای فرانسه و ایتالیا.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار