قطعی برق در برخی نقاط شهر اهواز در زمان پیک مصرف بار در چند روز گذشته، باعث کلافگی شهروندان شده است.
کد خبر: ۶۲۵۵۴۷
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۹ 01 July 2018

برخی شهروندان اهوازی روز یکشنبه از قطعی برق خود در روزهای متمادی و در زمان پیک برق خبر داده و خواستار پاسخگویی مسئولان شرکت برق اهواز شدند.

کوی معین زاده، بهارستان، مجاهد و گلستان از جمله مناطقی بوده اند که در روزهای گذشته در ساعاتی با قطعی برق روبه رو شده اند.

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق اهواز دلیل قطعی برق در روز شنبه در بهارستان را بالا رفتن مصرف برق در زمان پیک آن و وارد آمدن فشار به شبکه بیان کرد.

علیرضا شکرخدایی افزود:دلیل قطعی برق خانگی در ساعات پیک در بیشتر موارد به دلیل رعایت نکردن الگوی مصرف و در نتیجه افزایش بار شبکه در این ساعات است.

وی گفت: افزایش بار شبکه به همراه افزایش دما به تجهیزات برق فشاری مضاعف وارد کرده یا باعث از کار افتادن آنها می شود.

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق اهواز از شهروندان خواست به ویژه در ساعات اوج مصرف برق(13 تا 17) بیشترین صرفه جویی را داشته باشند تا با قطعی برق روبه رو نشوند.پیشتر گزارش هایی مبنی بر قطع برق در نقاطی از برخی شهرستان های خوزستان از جمله شوش نیز دریافت شده بود.

کاهش بارندگی و نیز ذخیره آب پشت سدها و افزایش مصرف برق باعث شده تا امسال برای پایداری شبکه برق، ادارات خوزستان حدود چهار ساعت زودتر تعطیل شوند و قوانین سختگیرانه ای برای برخی شرکت ها از جمله شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی اعمال شود.

 

منبع: ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار