مدیر اداره جهاد کشاورزی ملایر گفت: ۱۴۸ میلیارد و ۴۱۰ میلیون ریال اعتبار برای اجرای ۲۹ طرح کشاورزی این شهرستان از محل صندوق توسعه ملی پرداخت شده است.
کد خبر: ۶۲۴۸۷۱
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۳ 30 June 2018
مدیر اداره جهاد کشاورزی ملایر گفت: ۱۴۸ میلیارد و ۴۱۰ میلیون ریال اعتبار برای اجرای ۲۹ طرح کشاورزی این شهرستان از محل صندوق توسعه ملی پرداخت شده است.
 
به گزارش ایرنا، علی مروت امیری اظهار داشت: ۷۱ طرح کشاورزی برای استفاده از محل تسهیلات صندوق توسعه ملی معرفی شد که تاکنون ۲۹ طرح آن عقد قرارداد شده است.

وی با بیان اینکه برای اجرای طرح‌های کشاورزی و ایجاد اشتغال روستایی از چند ردیف اعتباری استفاده کردیم افزود: در این راستا از محل تسهیلات رونق تولید نیز ۳۳ طرح در سال گذشته و امسال با اعتباری بالغ بر ۱۳۴ میلیارد و ۸۸۰ میلیون ریال عقد قرارداد شد.

امیری ادامه داد: از محل تسهیلات توسعه روستایی ۲۸ طرح با اعتبار ۱۶۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال مصوب شد.
وی بیان کرد: از این میزان ۲۱ میلیارد و ۳۶۰ میلیون ریال برای اجرای هفت طرح کشاورزی پرداخت شد که مابقی طرح‌ها نیز در بانک عامل منتظر اخذ وثیقه و اعتبارات است.

مدیر اداره جهاد کشاورزی ملایر گفت: همچنین طبق تفاهم نامه‌ای که با بانک سینا منعقد شد، قرار است برای اجرای ۹ طرح کشاورزی ملایر ۶۳ میلیارد و ۴۲۰ میلیون ریال تسهیلات پرداخت شود.

امیری افزود: تاکنون هشت طرح آن با اعتباری بالغ بر ۶۱ میلیارد و ۲۲۰ میلیون ریال عقد قرارداد شده و سه طرح با مبلغ ۱۲ میلیارد و ۴۲۰ میلیون ریال پرداخت شده است.

وی اجرای آبیاری نوین را یکی از اولویت‌های مهم جهاد کشاروزی برشمرد و بیان کرد: بیش از یک هزار و ۷۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای این طرح در استان همدان در نظر گرفته شد که سهم شهرستان ملایر ۲۰۰ میلیارد ریال است.
به گزارش ایرنا، سالانه بیش از ۵۰۰ هزار تن انواع محصولات کشاروزی در شهرستان ملایر تولید می‌شود
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار