سرپرست فرمانداری شادگان:
سرپرست فرمانداری شادگان گفت: امسال در حوزه تملک دارایی ها، نفت و ماده ۱۸۰ اعتباری بالغ بر ‌۴۵۱ میلیارد و ۸۴۵ میلیون ریال به این شهرستان اختصاص یافته است.
کد خبر: ۶۲۳۴۹۶
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۶ 25 June 2018

 

۴۵۱ میلیارد ریال اعتبار تملک دارایی به شادگان اختصاص یافت

سعید حاجیان پیش از ظهر امروز در جلسه کمیته برنامه ریزی این شهرستان، درخصوص نحوه توزیع اعتبارات و ضرورت رعایت الزامات ابلاغ شده، اظهارکرد: از مجموع اعتبارات ابلاغ شده مبلغ ۲۵۲ میلیارد و ۸۴۵ میلیون ریال از محل اعتبارات نفت و استانی و مبلغ ۱۹۹ میلیارد ریال از محل اعتبارات قانون استفاده متوازن از امکانات کشور (ماده ۱۸۰) تامین شده است.

رئیس کمیته برنامه ریزی شهرستان شادگان ادامه داد: اعتبار اختصاص یافته در ۱۷ فصل و درقالب ۱۲۰ پروژه برای اجرای طرح عمرانی در بخش های مختلف به تصویب رسید.

سرپرست فرمانداری شادگان خاطر نشان کرد: اجرای پروژه ها باید بر اساس زمان بندیهای مشخص صورت پذیرد تا بتوانیم با برنامه مدون شاهد بهره برداری از پروژه های مهم شهرستان باشیم.

وی خواستار اهتمام بیشتر مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان برای جذب حداکثری اعتبارات شد و گفت: مدیران باید اولویت‌های کاری شان در سال جاری و همچنین پروژه های قابل اجرا را احصاء و به کمیته برنامه‌ریزی ارجاع دهند تا شاهد اجرای آن ها و در نهایت توسعه شهرستان باشیم.

سرپرست فرمانداری شادگان ادامه داد: تصمیمات کمیته برنامه ریزی نقش مؤثر و تعیین کننده ای در پیشبرد و تحقق اهداف و برنامه های کلان توسعه شهرستان در بخشهای مختلف ایفا می کند و باید جایگاه این کمیته در ایجاد و اصلاح زیر ساختهای شهرستان را بسیار حائز اهمیت دانست و گفت: همه مسئولان دستگاههای شهرستان شادگان با هم اندیشی و پویایی، تحرک و افزایش کارایی و بازدهی در حوزه مدیریت خود، با ارائه ایده های نو به رشد و توسعه شهرستان در بخشهای مختلف شهری و روستایی کمک کنند.

حاجیان در پایان، تدبیر و برنامه‌ریزی مناسب برای تخصیص اعتبارات را دو مطالبه از مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان شادگان دانست و گفت: اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام در کنار اولویت‌بندی ایجاد طرح‌های جدید مدنظر مسئولان باشد.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار