نايب رئيس شوراي اسلامي شهر قم:
نايب رئيس شوراي اسلامي شهر قم گفت: مجموعه مدیریت استان به عنوان نماینده دولت باید بحث اجرای قانون هوای پاک را از دستگاه‌هاي متولی، بخش صنعت، محیط زیست و شهرداری‌ها مطالبه کند.
کد خبر: ۶۲۰۶۶۲
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۶ 19 June 2018

به گزارش تابناک قم،حسن بختیاری با بیان اینکه اکنون انواع آلودگی صنعتی و داخل شهری وجود دارد اظهار کرد: سیستم حمل و نقل تولیدکننده آلودگی است که بخشی ناشی از کیفیت خودروها و سوخت است.

وی خاطرنشان کرد: نیروگاه سیکل ترکیبی به عنوان یکی از کانون‌های مولد آلودگی است که باید سوخت گاز به عنوان سوخت اصلی آن لحاظ شود در حالی که در زمستان‌ها شاهد هستیم که از سوخت گازوئیل استفاده می‌کنند که آلودگی شدید به شهر وارد می‌کند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه خودروها، موتورسیکلت‌ها و اتوبوس‌ها از عوامل تولیدکننده آلودگی هوا هستند گفت: در زمینه خودروهای آلاینده لازم است مجموعه پلیس، نیروی انتظامی و راهور جدیت بیشتری داشته باشند.

وی با اشاره به اهمیت قانون هوای پاک گفت: قانون هوای پاک به عنوان اصلی‌ترین قانون است که در بخش‌های مختلف مانند صنعت، حمل و نقل و... دارای راهکار است بنابراین باید اجرای قانون هوای پاک به عنوان نقطه اساسی برای ایجاد شهر پاک از سوی دستگاه‌های مسؤول و مدیریت استان پیگیری شود.

بختیاری یادآور شد: این قانون تصویب شده و مسؤولیت دستگاه‌های مختلف در آن مشخص است بنابراین مجموعه مدیریت استان به عنوان نماینده دولت باید بحث اجرای قانون هوای پاک را از دستگاه‌های متولی، بخش صنعت، محیط زیست و شهرداری‌ها مطالبه کند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار