رییس دانشگاه فرهنگیان خوزستان:
رییس دانشگاه فرهنگیان خوزستان گفت: در حال حاضر وضعیت نابسامانی که در پردیس دخترانه وجود دارد در کوتاه مدت جای نگرانی دارد و جای صحبتی را نمی‌گذارد و باید این مساله تا مهرماه ۹۷ حل شود و تا آن زمان در پردیس فاطمه زهرا نباید هیچ دانشجویی داشته باشیم.
کد خبر: ۶۲۰۱۵۹
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۱ 17 June 2018

حسن جرفی در نشست هیات امنای دانشگاه فرهنگیان که امروز یکشنبه (۲۷ خرداد) در استانداری خوزستان برگزار شد، با اشاره به بازدید استاندار از پردیس دخترانه دانشگاه فرهنگیان، اظهار کرد: قرار بود مساله مربوط به فضای فیزیکی پردیس فاطمه زهرا(س) رفع شود و مکان مناسبی برای دانشجومعلمان دختر ایجاد شود.

وی افزود: به این نتیجه رسیدیم که زمینی در اختیار پردیس فاطمه زهرا (س) قرار گیرد اما این مساله برای بلند مدت است و در کوتاه مدت نیز باید فکر راه حلی باشیم که دانشجو معلمان دختر را تا مهرماه به مکان جدیدی منتقل کنیم. امیدواریم با همت استان مکانی برای این افراد قرار دهیم که در شان تربیت معلم استان باشد.

سرپرست مدیریت امور پردیس‌های استان خوزستان تصریح کرد: برنامه‌ی ایجاد دانشگاه جامع فرهنگیان در راستای گرفتن زمین‌های ۶۰ هکتاری بود که دو پردیس دخترانه و پسرانه را در آن ایجاد کنیم. اکنون ۱۴ استان اعلام آمادگی کرده‌اند اما پایلوت این کار استان خوزستان در نظر گرفته شده است.

جرفی ادامه داد: در حال حاضر وضعیت نابسامانی که در پردیس دخترانه وجود دارد در کوتاه مدت جای نگرانی دارد و جای صحبتی را نمی‌گذارد و باید این مساله تا مهرماه ۹۷ حل شود و تا آن زمان در پردیس فاطمه زهرا (س ) نباید هیچ دانشجویی داشته باشیم و این مساله باید به شکلی حل شود.

وی با اشاره به پردیس پسرانه رسول اکرم(ص)، عنوان کرد: مساله مربوط به معارض بودن این زمین از سال ۵۲ انجام شده و از آن زمان تاکنون بلاتکلیف مانده است و اکنون حکم پردیس را گرفته‌اند. بنابراین تکلیف ایجاب می‌کند که به نحوی این مساله را حل کنیم.

رییس دانشگاه فرهنگیان خوزستان گفت: شهرستان‌های آبادان، بهبهان و دزفول برای دادن زمین و تجهیزات اعلام آمادگی کرده‌اند تا پردیس‌ها از اهواز منتقل شوند ولی ما نمی خواهیم مرکز استان تضعیف شود.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار