رييس اتحاديه معاملات اتومبيل اهواز گفت: تولید کم خودرو در کشور علت افزایش قیمت خودرو در بازار است.
کد خبر: ۶۱۹۹۸۸
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۵ 17 June 2018

محمدعلی نیل درار اظهار کرد: در حال حاضر قیمت همه محصولات و خدمات در کشور افزایش پیدا کرده و قیمت ماشین نیز مانند سایر محصولات بالا رفته است.

وی افزود: وقتی که تقاضا برای هر محصولی زیاد باشد و مردم خواهان خرید آن باشند و تولید آن محصول نیز پایین باشد، قطعا قیمت آن افزایش پیدا می‌کند. قیمت خودرو نیز به همین شکل است و با توجه به این‌که تولید خودرو در کشور پایین است، قیمت خودرو افزایش پیدا کرده است.

رييس اتحاديه معاملات اتومبيل اهواز تصریح کرد: در حال حاضر شرکت‌های تولیدکننده خودرو در کشور خودرو ندارند که به خریداران بدهند و این موضوع باعث افزایش قیمت خودرو در بازار شده است.

نیل درار با بیان این‌که تولید کم خودرو در کشور علت افزایش قیمت خودرو در بازار است، عنوان کرد: افزایش قیمت ارز و به خصوص دلار یکی دیگر از عوامل افزایش قیمت خودرو در بازار است زیرا زمانی که قیمت دلار افزایش پیدا می‌کند، بر روی بازار خودرو نیز اثر می‌گذارد و شاهد آن هستیم که قیمت‌ها بالا رفته‌اند.

وی در خصوص وضعیت بازار خودرو ادامه داد: با توجه به افزایش قیمت خودرو، تقاضا برای خرید آن کاهش یافته و بازار فروشندگان خودرو راکد شده است. هر زمان که قیمت خودرو افزایش پیدا می‌کند، تقاضا برای خرید آن کم و بازار وارد حالت رکودی می‌شود.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: قیمت خودرو
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار