بخشدار دهدز:
بخشدار دهدز گفت: پس از آتش‌سوزی روز گذشته در مراتع اطراف پل‌های قوسی سد کارون 3، این بار جنگل‌های منطقه بلوط بلند دهدز قربانی شعله‌های آتش شده است.
کد خبر: ۶۱۹۴۷۳
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۵ 15 June 2018

حجت‌اله خسروی با اشاره به وقوع دومین آتش‌سوزی مراتع و جنگل‌ها در دو روز اخیر در سطح منطقه دهدز اظهار کرد: پس از آتش‌سوزی روز گذشته در مراتع اطراف پل‌های قوسی سد کارون 3، این بار جنگل‌های منطقه بلوط بلند دهدز و «کفت چه‌نا» قربانی شعله‌های آتش شده است.

وی افزود: دقایقی پیش خبر این آتش‌سوزی اعلام شد و فورا تیم‌های امدادی و اطفای حریق از اداره منابع طبیعی، هلال احمر و گروه‌های مردمی در منطقه حضور پیدا کردند و کار خاموش کردن زبانه‌های سوزان آتش آغاز شد.

بخشدار دهدز با بیان اینکه وزش باد در منطقه می‌تواند باعث کند شدن کار اطفای حریق و نفوذ آن به مراتع دیگر شود ادامه داد: تاکنون چند درخت بلوط و بخشی از علفزار خشک منطقه در شعله‌های آتش سوخته است و افراد حاضر در محل در تلاش برای مهار نفوذ ان و کنترل شعله‌های آتش هستند.

خسروی بیان کرد: به منظور سرعت در کار خاموش کردن آتش، هماهنگی‌های لازم با تلمبه خانه نفتی بلوط بلند انجام شده است و قرار است اکیپ آتش‌نشانی آن به محل حادثه اعزام شوند.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار