رئیس شورای شهر اهواز:
رئیس شورای شهر اهواز با بیان اینکه بهبود شرایط شهر اهواز نیازمند یک اراده جمعی است، گفت: مشکلات زیادی در اهواز وجود دارد اما باید مردم احساس کنند که حرکت و اراده جمعی برای حل مشکل وجود دارد.
کد خبر: ۶۱۹۳۲۷
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۰ 14 June 2018

محمدجعفر فلسفی در آیین افتتاح پل اصلی روگذر چند سطحی شهید بندر (چهار شیر) اهواز که امروز( 24 خرداد ماه) برگزار شد، اظهار کرد: در آستانه عید سعید فطر با افتتاح این پل شاهد اتفاقات خوبی در سطح شهر اهواز هستیم و امیدواریم اتفاقات بهتری برای شهر اهواز که تشنه خدمت است رقم بخورد.

وی تصریح کرد: افتتاح این پل یکی از وعده های شورای شهر اهواز بود و برای تحقق این پروژه شاهد تلاش بی وقفه و سماجت شهردار بودیم. رمز و راز موفقیت پیگیری مستمر و سماجت در اجرای این پروژه است.

رئیس شورای شهر اهواز تصریح کرد: این پروژه نشان دهنده مشارکت سایر دستگاه های ذیربط است که اگر این مشارکت نبود این پروژه به بهره برداری نمی رسید.

فلسفی با بیان اینکه درجامعه هر شخص یا عنصری خللی ایجاد کند میتواند منشاء بروز مشکل باشد، عنوان کرد: همه باید در اجرای کارها کمک کنند و نباید مسئولیت متوجه یک شخص باشد.

وی بیان کرد: بهبود شرایط اهواز نیازمند یک اراده جمعی است که امیدواریم این اتفاقات رخ دهد.

فلسفی ادامه داد: مشکلات زیادی در اهواز وجود دارد اما باید مردم احساس کنند که حرکت و اراده جمعی برای حل مشکل وجود دارد.

رئیس شورای شهر اهواز با تاکید بر اینکه باید نقد و گلایه خیرخواهانه باشد، عنوان کرد: نقد باید در چهارچوب خود باشد و باید این چهار چوب حفظ شود. مرز بین نقد و تخریب بسیار باریک است یعنی مواقعی کسی متوجه نمی شود که نقدش سازنده است یا نه با این وجود باید تلاش کنیم حتی از نقدی که سازنده نیست در مسیر سازندگی استفاده کنیم.

 حسین حیدری عضو شورای شهر اهواز نیز در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران در خصوص زمان بندی اجرای این پروژه اظهار کرد: متاسفانه اجرای این پروژه با تاخیر بود. برنامه زمان بندی پروژه سه سال بود اما فاز اول این پروژه که ۵۰ درصد کار بود طی سه سال انجام شد.

 

وی با اشاره به دلایل تاخیر در اجرای پروژه روگذر چند سطحی شهید بندر تصریح کرد: فاز اول این پروژه ۵۰ درصد کل کار است. ضعف پیمانکار، عدم پیگیری جدی شهرداری و عوامل اجرایی این سازمان، عدم برنامه ریزی در پرداخت های مالی و وجود برخی تاسیسات موجب تاخیر در اجرای پروژه بود.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار