در حالی‌که فصل نقل و انتقالات لیگ‌های فوتبال ایران آغاز شده است، تیم‌های خوزستانی کماکان حضور فعالی در این بازار ندارند.
کد خبر: ۶۱۹۲۰۳
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۹ 15 June 2018

تکاپو در بازار نقل و انتقالات لیگ‌های مختلف فوتبال ایران آغاز شده است اما هنوز شاهد آغاز فعالیت جدی تیم‌های خوزستانی نبوده‌ایم.

لیگ برتر

مورد عجیبی که در نقل و انتقالات لیگ برتر در روزهای اخیر توجه همه را جلب کرده است، جذب سه مدافع خوزستانی توسط تیم فوتبال تراکتورسازی است. آن‌ها ابتدا محمد طیبی و سپس علی عبدالله‌زاده و محمد اهل شاخه را به خدمت گرفتند.

فولاد نیز هنوز به‌صورت رسمی بازیکنی را جذب نکرده و نفت مسجدسلیمان نیز چنین وضعیتی دارد که گفته می‌شود از امروز فعالیت خود را در جذب بازیکن آغاز می‌کند. این در حالی است که کماکان استقلال خوزستان در بلاتکلیفی محض به‌سر می‌برد.

صنعت نفت آبادان نیز تنها تیم خوزستانی حاضر در لیگ برتر است که تاکنون وفا هخامنش را جذب کرده است.

فرشید پاداش، مهاجم گلزن فصل قبل شهرداری ماهشهر که انتظار می‌رفت جذب تیم‌های خوزستانی شود، به پارس جم پیوست.

لیگ دسته اول

پس از اینکه کارون اروند خرمشهر با سیدمحمد علوی مربی موفق فصل قبل خود به توافق نرسید، به سراغ اکبر میثاقیان رفت که گفته می‌شود خریدهای این تیم برای حضور قدرتمند در لیگ دسته اول به‌زودی آغاز می‌شود.

در حالی‌که مسئولان شهرداری ماهشهر هم برای هدایت تیم‌شان با داوود مهابادی به توافق رسیدند، شنیده می‌شود این مربی قصد پیوستن به گل گهر سیرجان را دارد.

لیگ دسته دوم

این روزها ارسطو جهانداری مالک استقلال اهواز در اهواز حضور پیدا کرده و گفته می‌شود به‌دنبال مذاکره با برخی اشخاص جهت پذیرفتن اسپانسری این تیم است. وی در گفت‌وگویی اعلام کرده که برنامه‌های ویژه‌ای برای حضور قدرتمند این تیم در فصل جدید دارد.

تیم فوتبال نفت امیدیه نیز سرمربی جدید خود را شناخت و ناصر مطلق، مدیرفنی سابق این تیم به‌عنوان سرمربی جدید این باشگاه انتخاب شد.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار