عضو شورای شهر اهواز:
رئیس کمیسیون عمران شورای شهر اهواز گفت: ساخت و تکمیل روگذر چهارشیر اهواز محصول خرد جمعی است و نباید از تلاش شهردار سابق به سادگی گذاشت.
کد خبر: ۶۱۸۹۲۶
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۳ 14 June 2018

مازیار جهانبخشی با اشاره به افتتاح تقاطع غیر هم سطح چهارشیر اهواز اظهار کرد: جا دارد از شورای شهر چهارم اهواز و شهردار آنها سید خلف موسوی تشکر و قدردانی کنم که با اجرایی کردن پروژه عظیم تقاطع غیر هم سطح چهارشیر، طلسم نبود پروژه های عظیم عمرانی را در اهواز شکستند و با ٧٠ درصد پیشرفت فیزیکی پل اصلی این تقاطع را به شورای پنجم تحویل دادند.

جهانبخشی ادامه داد: کلنگ این پروژه به دست مقتدایی استاندار سابق خوزستان بر زمین زده شد و اگر نبود حمایت های وی در ابتدای این کار، معارضان روند پروژه را مختل می کردند.

عضو شورای پنجم اهواز تصریح کرد: یکی از دغدغه های جدی شریعتی استاندار فعلی خوزستان، عمران و توسعه متوازن شهر اهواز است، او در دو سال گذشته بارها از این پروژه بازدید کرد و رایزنی لازم برای رفع موانع آن انجام داد و با حمایت های مالی تلاش فراوان کرد، این پروژه به بهره برداری برسد.

جهانبخشی ، تقاطع میدان چهارشیر را مهم ترین پروژه عمرانی استان دانست و گفت: این پروژه به گره ترافیکی اصلی ترین میدان شهر اهواز سامان می دهد و حرکت در شاهراه ارتباطی اهواز را تسهیل می سازد.

وی با بیان این مطلب مهم که در پروژه تفاطع غیر هم سطح چهارشیر شاهد نمایش یک مدیریت جهادی به تمام معنا هستیم، توضیح داد: میدان چهارشیر یک گالری کامل از تاسیسات و خطوط زیر زمینی از آب، برق، گاز، فاضلاب، مخابرات و حتی نفت و مازت بود که اگر نبود همکاری خوب بین بخشی صورت گرفته این پروژه حتی یک متر جلو نمی رفت.

جهانبخشی اظهار کرد: نصب سگمنت های بتنی عرشه اصلی این پل برای اولین بار در استان خوزستان انجام می شد و همچنین جابجایی چندین دکل فشار قوی برق در این پروژه رخ داد که نشان دهنده توان بالای مهندسان بومی استان است و عیار مدیریت عمرانی شهرداری را نشان می دهد.

این عضو شورای شهر اهواز گفت: بیش از پنج کیلومتر پل سازی، اهمیت این پروژه محوری را نشان می دهد که منجر به حذف کلیه چراغ قرمزهای این تقاطع مهم در شهر می شود.

وی افزود: انتظار ما از مجموعه شهرداری در دوره جدید مدیریت شهری این بود که پروژه های جدیدی که اختصاص به شورای پنجم و شهرداری دارد تعریف کنند و شهروندان اهوازی رویکرد تازه مدیریت شهری را در قاب پروژه های جدید ارزیابی کنند.

عضو شورای شهر اهواز توضیح داد: نباید تنها به اتمام پروژه های قدیمی اکتفا کرد بلکه باید قطار توسعه اهواز را به حرکت درآورد.

جهانبخشی بیان کرد: از بدو آغاز به کار شورای پنجم، پیگیری و پایش وضعیت پیشرفت پروژه چهارشیر در دستور کار کمیسیون عمران شورا قرار گرفت و بازدیدها و جلسات مکرری در این راستا صورت گرفت که جا دارد در این فرصت از کلیه اعضای شورای پنجم و به ویژه معاون عمرانی شهرداری که شبانه روز بر روند اجرای پروژه ها نظارت دارد و همکاران کمیسیون عمران و مدیران شهرداری به جهت تکمیل این پروژه در فاز اول قدردانی کنم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار