استاندار خوزستان:
استاندار خوزستان گفت: اگر تلاش نیروی انتظامی نباشد قطعاً روند توسعه و پیشرفت در کشور و خوزستان به خوبی پیش نمی رود چون هر پیشرفتی با فراهم شدن زمینه های امنیت محقق می شود.
کد خبر: ۶۱۸۹۱۳
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۳ 13 June 2018

غلامرضا شریعتی پیش از ظهر امروز در مراسم تشیع پیکر شهید نوید حقیقت شناس شهید نیروی انتظامی، ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت این شهید اظهار کرد: چنین شهادت هایی نشان دهنده این است که مأموران نیروی انتظامی برای حفظ امنیت، تمامیت ارضی کشور، برقراری نظم و اجرای قانون در استان و کشور از هیچ تلاشی دریغ نورزیده و حتی جان خود را در این راه تقدیم می کنند.

وی افزود: شهدا جان خود را تقدیم می کنند تا ما در جامعه ای امن با آرامش زندگی کرده و همه مردم احساس امنیت کنند و به تلاش های خود برای پیشرفت و توسعه کشور ادامه دهند.

استاندار خوزستان بیان کرد: اگر تلاش نیروی انتظامی و امثال چنین شهدایی نباشد قطعاً روند توسعه و پیشرفت در کشور و خوزستان به خوبی پیش نمی رود چون هر پیشرفتی با فراهم شدن زمینه های امنیت محقق می شود.

غلامرضا شریعتی اشاره به اینکه زحمات این نیروها غیرقابل وصف و جبران است، گفت: نیروهای امنیتی، استان امنی را برای مردم ایجاد کرده و خودشان را به خطر می اندازند تا ما به توسعه، رشد و انجام امور استان بپردازیم.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار