فرمانده انتظامی خوزستان تأکید کرد:
فرمانده انتظامی خوزستان گفت: نیروی انتظامی خوزستان در برخورد با جرائم امنیتی و عمومی قاطع است.
کد خبر: ۶۱۸۹۰۳
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۱ 13 June 2018

سردار حیدر عباس زاده پیش از ظهر امروز در مراسم تشیع پیکر نوید حقیقت شناس شهید نیروی انتظامی اظهار کرد: استان خوزستان از وجود شهدای ارزشمندی بهره مند است به نحوی که از دوران دفاع مقدس تاکنون ۱۳ هزار نفر شهید تقدیم انقلاب و نظام کرده که در این میان سهم نیروی انتظامی استان ۶۰۰ شهید است.

وی با بیان اینکه مجموعه نیروی انتظامی استان خوزستان از حدود ۱۰ هزار نفر جانباز و ۱۴۰ آزاده بهره مند است، بیان کرد: این امر بیانگر عملکرد بسیار خوب نیروی انتظامی و حضور آن ها در عرصه دفاع مقدس و مقابله با اشرار، قاچاقچیان مواد مخدر، مجرمان حرفه ای و سابقه دار است.

سردار عباس زاده افزود: حضور نیروی انتظامی در سراسر کشور به ویژه در استان خوزستان به منظور تأمین نظم و امنیت عمومی بسیار ارزشمند و خوب بوده است و هرسال شاهد شهادت تعدادی از نیروهای انتظامی در این راه هستیم.

وی گفت: شهید نوید حقیقت شناس نیروی ارزشمند و اعتقادی، ولایت مدار و مذهبی بود و در شرایط بسیار ناجوانمردانه به این شهید هجمه وارد شد. خودروی انتقال دو نفر سارق حرفه ای و سابقه دار از شهرستان رامشیر به رامهرمز، به صورت غافلگیرانه مورد حمله مسلحانه قرار می گیرد تا این متهمان را فراری دهند اما به رغم تیراندازی های صورت گرفته و اصابت و حدود پنج گلوله به این شهید، متهمان به زندان تحویل داده شدند.

سردار عباس زاده با بیان اینکه مأموران نیروی انتظامی در شرایطی سخت با ایثار و فداکاری این مأموریت را به پایان رساندند که این موضوع افتخاری برای مجموعه نیروی انتظامی است، اظهار کرد: بدون تردید با این اقدام، سارقان مسلح و مجرمان حرفه ای متوجه خواهند شد که نیروی انتظامی با همکاری سایر دستگاه های امنیتی و انتظامی استان با همه جرائم از جمله جرائم امنیتی شکل گرفته توسط گروه های وهابیت و تکفیری و جرائم عمومی برخورد قاطع خواهد داشت.

فرمانده نیروی انتظامی خوزستان بیان کرد: نیروی انتظامی با اقدامات خود در عرصه تأمین نظم و امنیت، کاهش جرائم خشن، مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر، کالای قاچاق و سایر موضوعات امنیتی استان با همکاری اداره کل اطلاعات، سپاه و شورای امنیت برخورد جدی و قاطعانه خود را نشان داده است.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار