رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دزفول گفت: جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی تحت عنوان «انسان و محیط زیست» در شهرستان دزفول برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۱۸۸۹۴
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰ 15 June 2018

نادر سعادتی‌فرد اظهار کرد: این جشنواره به منظور بسط و ترویج فرهنگ حفظ محیط زیست و تاثیر آن در سلامت زندگی انسان‌ها و بهره‌گیری از ظرفیت هنر و آشنایی هر چه بیشتر مردم ما با حوزه آثار هنرمندان نسل جوان و ایجاد ارتباط و همدلی هنرمندان ما با سایر هنرمندان جهان به اجرا درمی‌آورد.

وی ادامه داد: این جشنواره به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول، انجمن هنرهای تجسمی، اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دزفول و کلیه دستگاه‌های اجرایی در آذرماه ٩٧ در مجتمع فرهنگی سینمایی دزفول به اجرا در خواهد آمد.

دبیر اجرایی این جشنواره با تاکید بر ایجاد شرایطی مناسب برای حضور هنرمندانی از کشورهای مختلف جهان در این جشنواره شرکت خواهند کرد افزود: تمام سعی و کوشش ما بر این است تا بتوانیم محیطی مناسب برای حضور هنرمندان در این شهرستان فراهم آوریم تا زمینه تعامل فعالیت‌های فرهنگی و هنری در آینده و ایجاد ارتباط هرچه بیشتر با هنرمندان سایر ملل فراهم شود.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دزفول از همکاری صمیمانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و دیگر سازمان‌ها و نهادهایی که همکاری صمیمانه‌ای در برگزاری این جشنواره دارند قدردانی کرد.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار