رییس فدراسیون وزنه‌برداری با بیان این‌‌که این رشته در بخش بانوان نیاز به حمایت بیشتری دارد، گفت: اکنون فعالیت‌های بانوان ایرانی در سطح معقولی قرار دارد و امیدواریم بتوانیم کلاس‌های آموزشی بیشتری را برگزار کنیم تا در نهایت بتوانیم مسابقات قهرمانی کشور را هم با سپردن صفر تا 100 کار به خود بانوان به انجام برسانیم.
کد خبر: ۶۱۸۷۶۲
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰ 14 June 2018

علی مرادی درباره خرید تجهیزات جدید برای وزنه‌برداری، اظهار کرد: موظف هستیم تولیدات داخلی‌مان را مورد حمایت قرار دهیم. در حال حاضر نیز در حال حمایت از شرکت‌هایی هستیم که بتوانند تجهیزات آموزشی استان‌ها را تامین کنند و با استان‌ها صحبت می‌کنیم که این تجهیزات را از این مراکز تهیه کنند.

وی درباره خرید تجهیزاتی که باید مطابق استانداردهای بین‌المللی باشند نیز عنوان کرد: خوشبختانه کمیته ملی المپیک در حال کمک است تا بتوانیم تعداد محدودی از تجهیزات استاندارد که برای تمرینات تیم‌ملی، اردوها و برگزاری مسابقات بین‌المللی مورد استفاده هستند را از مسیرهای مختلف داشته باشیم که جا دارد از ریاست کمیته ملی المپیک و هیات اجرایی آن قدردانی کنم.

رییس فدراسیون وزنه‌برداری درباره زمان مشخص شدن نفرات اعزامی به بازی‌های آسیایی جاکارتا، گفت: چهارم تا ششم تیرماه رکوردگیری تیم‌ملی انجام می‌شود و بر اساس همین رکوردگیری، هفت وزنه‌بردار که بهترین هستند، مشخص می‌شوند؛ قرار است هفتم تیرماه جلسه شورای فنی فدراسیون با حضور سرمربیان تیم‌‌های ملی جوانان و بزرگسالان برگزار ‌شود که هر دو سرمربی نیز گزارشی از عملکرد ورزشکاران خود ارائه می‌دهند و در نهایت در همین روز که آخرین روز ارسال اسامی بازیکنان برای حضور در بازی‌های آسیایی است، نفرات برتر و شایسته را معرفی می‌کنیم.

وی همچنین درباره شرایط وزنه‌برداری بانوان در ایران نیز خاطرنشان‌کرد: در حال حاضر این رشته در بخش بانوان نیاز به حمایت بیشتری دارد. خوشبختانه روز به روز به رویکرد کمی این رشته در کشور افزوده می‌شود و این مهم نشان می‌دهد که باید از وزنه‌برداری بانوان بیشتر حمایت کنیم.

مرادی افزود: خوشبختانه از زمانی که فعالیت وزنه‌برداری بانوان در ایران آغاز شده است، کلاس‌های آموزشی، داوری، فنی، مربیگری و اردوهای خوبی برگزار شد و اکنون فعالیت‌های بانوان در سطح معقولی قرار دارد و امیدواریم بتوانیم کلاس‌های آموزشی بیشتری را در ادامه نیز برگزار کنیم تا ان‌شاءالله بتوانیم مسابقات قهرمانی کشور بانوان را هم برگزار کنیم و خود بانوان از صفر تا 100 کار را کاملا انجام دهند تا در کنار این مسابقات، استعدادهای این بخش را شناسایی کنیم و بر اساس آن نیز بتوانیم به نخبه‌پروری بپردازیم.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار