رئیس ستاد نماز جمعه شادگان:
رئیس ستاد نماز جمعه شادگان گفت: نماز عید فطر در خیابان امام خمینی (ره) مقابل مسجد امیر المومینین (ع) برگزار می شود.
کد خبر: ۶۱۸۷۵۳
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۷ 13 June 2018

محمد حسین باهلی اظهارکرد: نماز عید سعید فطر راس ساعت ۷:۳۰ دقیقه صبح روز عید در خیابان امام خمینی ( ره) مقابل مسجد حضرت امیر المومنین (ع) به امامت حجت الاسلام و المسلمین سید مجید شرفی امام جمعه شادگان اقامه می‌شود.

وی افزود: تمهیدات لازم در راستای تامین پاکسازی و شستشوی خیابان توسط شهرداری شادگان و...با دستگاه های اجرایی شهرستان در راستای هرچه باشکوه برگزار شدن نماز عید فطر اندیشیده شده است.

رئیس ستاد نماز جمعه شادگان با بیان اینکه مومنان به پاس یک ماه روزه داری با حضور در نماز عید سعید فطر بندگی خود را در آستان خداوند ابراز می‌کنند، تصریح کرد: برگزاری باشکوه نماز عید فطر و حضور آحاد مسلمانان در آن نمادی از وحدت مسلمین محسوب می‌شود.

وی افزود: :خداوند در روز عید، در رحمت خویش را به روی تمامی بندگان می گشاید از این رو انسان ها فرصت این را دارند تا از بخشش و رحمت الهی بهره مند شوند.

باهلی در پایان، با آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم شهرستان در ماه مبارک رمضان عنوان کرد: مردم شادگان، در نماز عید سعید فطر امسال نیز همچون سال‌های گذشته شرکت کرده و ماه مبارک رمضان را با سرافرازی به پایان می‌رسانند.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار