مدیرعامل باشگاه فولاد:
مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان می‌گوید این باشگاه بیکار ننشسته و کار نقل و انتقالات را در سکوت پیش می‌برد.
کد خبر: ۶۱۸۶۷۴
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۷ 13 June 2018

محمدرضا شریف درباره آخرین وضعیت باشگاه فولاد خوزستان بعد از ادامه همکاری با سیروس پورموسوی به عنوان سرمربی، گفت: بنا داریم در سکوت و آرامش و ورود به مباحث خبری، کار را پیش ببریم. درباره جذب بازیکنان جدید هم نتایجی گرفته شده است اما بعد از تکمیل و نهایی شدن، آنرا در یک نشست خبری اعلام خواهیم کرد.

وی درباره جدا شدن تعدادی از بازیکنان اصلی فولاد تاکید کرد: به طوری کلی آنچه که مدنظر کادر فنی باشد عمل می کنیم. قرارداد کسانی که مدنظر سرمربی باشند، تمدید می شود. با نفرات جدید هم صحبت شده است و عقد قرارداد هم در پیش داریم.

مدیرعامل باشگاه فولاد درباره اینکه میزان خروجی های فولاد چه تعداد بازیکن خواهند بود، خاطرنشان کرد: اجازه بدهید فعلا به جزئیات وارد نشویم. بعداز نهایی شدن جذب بازیکنان، در یک نشست خبری پاسخگوی رسانه ها خواهیم بود.

شریف در خصوص حضور مربیان خارجی در کادر فنی فولاد هم گفت: قول دادیم کادر فنی با دانش فنی خارجی تقویت می شود. ما کادر را کاملتر و متفاوت‌تر از فصل گذشته خواهیم داشت. توافق هایی هم در این زمینه داشته ایم که آنرا بعدا اعلام می کنیم.

وی در پاسخ به اخبار منتشره در خصوص نقل و انتقالات باشگاه فولاد عنوان نمود فقط و فقط سایت باشگاه مرجع رسمی اعلام عقد قرارداد با بازیکنان بوده و هست. انتشار اخبار پیرامونی از ناحیه بعضی منابع و رسانه ها نه تنها مورد تایید باشگاه نیست بلکه می تواند مصداق رفتار غیر حرفه ای در خصوص انتشار اخبار غیر واقعی تلقی گردد که متاسفانه در هفته های اخیر شاهد آن هم بوده ایم.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار