امام جمعه بندر ماهشهر:
امام جمعه بندر ماهشهر گفت: باید غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان مورد توجه ویژه قرار بگیرد.
کد خبر: ۶۱۸۴۹۷
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۵ 13 June 2018

حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالحسین غبیشاوی در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان اظهار کرد: فرهنگ عمومی و جلسه شورای فرهنگ عمومی یکی از مهم‌ترین مقوله‌ها و جلسات است و در آن مسائل فرهنگی و مذهبی شهرستان سیاست‌گذاری می‌شود.

وی ادامه داد: غیبت برخی اعضای اصلی در جلسات این شورا به هیچ عنوان قابل قبول نیست و همه اعضا باید با حضور خود در این جلسات مشارکت فعال داشته باشند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی بندر ماهشهر در ادامه با انتقاد از افزایش تکدی‌گری در سطح این شهرستان، خاطرنشان کرد: تکدی‌گری در سطح شهر افزایش پیدا کرده باید نهادهای متولی نسبت به جمع‌آوری متکدیان اقدام کنند.

وی همچنین با اشاره به فرا رسیدن تعطیلات تابستانی مراکز آموزشی، گفت: باید از ظرفیت پارک‌ها برای پر کردن اوقات فراغت دانش‌آموزان بهره‌گیری شود.

غبیشاوی متذکر شد: غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان در فصل تابستان باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد و از این فرصت باید برای اشاعه مسائل دینی و مذهبی استفاده شود.

امام جمعه شهرستان بندر ماهشهر در پایان با اشاره به فرا رسیدن عید سعید فطر اظهار کرد: باید از برگزاری مراسمات عزاداری در عید فطر خودداری شود.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار