سید علیرضا قریشی برای 4 سال دیگر رئیس هیئت وزنه‌برداری استان خوزستان شد.
کد خبر: ۶۱۸۴۵۱
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۰ 12 June 2018

مجمع انتخاباتی ریاست هیئت وزنه‌برداری استان خوزستان عصر امروز با حضور علی مرادی رئیس فدراسیون و افشین حیدری مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در مجموعه نفت اهواز برگزار شد.

پس از انصراف رضا حسین زاده، کاندیدای رقیب قریشی و انجام رأی‌گیری، طبق انتظار سیدعلیرضا قریشی با کسب حداکثر آرا از مجموع 17 رأی اعضای مجمع، برای چهار سال دیگر ریاست هیئت وزنه‌برداری خوزستان را به‌ دست گرفت.

اما در این جلسه، علی مرادی ضمن تبریک به سید علیرضا قریشی، اظهار کرد: این که آقای قریشی با آرای قاطع برای چهار سال دیگر رئیس هیئت وزنه‌بردای خوزستان شد، مسئولیت وی را دوچندان می‌کند و باید بگویم با توجه به حرکتی که از سال‌های دور در وزنه‌برداری خوزستان دیدیم با حضور آقای قریشی و همچنین حمایت‌های آقای حیدری وزنه برداری این استان از قاره آسیا هم جلوتر است.

رییس فدراسیون وزنه‌برداری گفت: در سایه همبستگی و مجاهدت‌های خاموش هیئت خوزستان و هماهنگی با اداره کل ورزش و چوانان خوزستان، این هیئت یک هیئت نمونه در سطح فراملی است که بابت این همبستگی به هیئت خوزستان تبریک می‌گویم.

وی افزود: چندین رویداد بین‌المللی وزنه برداری در اهواز برگزار شده است که انجام آن ها کار ساده‌ای نیست اما این مهم با توجه به توان بالای مدیریتی این استان انجام شد و البته شرکت مناطق نفت‌خیز جنوب، ملی حفاری و پتروشیمی نیز هماهنگی‌های خوبی در این زمینه داشته اند.

رییس فدراسیون وزنه‌برداری با اشاره به بحث جام فجر و برگزاری مجدد آن در خوزستان بیان کرد: مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان مجددا درخواست برگزار مسابقات بین‌المللی جام فجر در اهواز را داشت که ما هم رای هیئت رییسه را در این زمینه می گیریم تا با افتخار بار دیگر خدمت این استان باشیم و تلاش می‌کنیم که این مسابقات امسال در سطح باشکوه‌تری برگزار شود.

همچنین افشین حیدری در سخنرانی خود در این نشست، اظهارکرد: اتفاقات خوبی در وزنه‌برداری ایران شروع شده است. شاید یک روز آرزوی کسب سکوی جهانی را داشتیم اما امروز با تدبیر آقای مرادی، کارهای بزرگی صورت گرفته است.

وی افزود: جام فجر نیز فرصت ارزشمندی است که به خوزستان داده شده است و امسال نیز با کمک دستگاه‌ها و رئیس فدراسیون به‌صورت ویژه آن را برگزار خواهیم کرد و می‌دانیم رئیس فدراسیون نگاه بسیار خوبی به وزنه‌برداری خوزستان دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: در خوزستان اتفاقات بزرگی رخ داده و سفر چندباره وزیر ورزش به خوزستان نشان‌دهنده اهمیت خوزستان برای دولت است. قطار توسعه خوزستان با سرعت خوبی حرکت می‌کند و همه باید در این راستا به ما کمک کنند.

وی ادامه داد: بر اساس تعهدی که به رشته وزنه‌برداری که یک رشته قهرمان پرور در خوزستان است، داریم مبلغ هشت میلیارد تومان با تدبیر استاندار برای ساخت خانه وزنه‌برداری در اهواز به اداره کل ورزش و جوانان ابلاغ شد. همچنین مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان جهت توسعه زیرساخت‌های این رشته، تجهیزات ورزشی خریداری کرده ایم که به زودی با حضور مرادی رییس فدراسیون توزیع می‌شود.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار