عضو شورای شهر اهواز:
عضو شورای شهر اهواز گفت: شهردار اهواز باید مطیع قانون و در راستای خدمت به مردم حرکت کند و نباید خود را تدارک چی یا عضو ستاد انتخاباتی یک لیست خاص بداند.
کد خبر: ۶۱۷۹۵۷
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۶ 12 June 2018

مازیار جهانبخش عصر یکشنبه در چهل و دومین جلسه علنی شورای شهر اهواز اظهار کرد: آرمان ما اعضای شورای شهر در همان ابتدا تبدیل شهرداری به اتاق شیشه ای و بازگشت کرامت به شهروندان اهوازی بود.

وی با بیان اینکه نباید با رانت خواهی، تجارت تلخ شهرداری های گذشته تکرار می شد، افزود: نباید با شعارهای پوپولیستی کام مردم ساکن مناطق محروم را تلخ کرد.

جهانبخشی با بیان اینکه برخی مدیران شهری در اظهارات خود با منت از خدمت رسانی به مناطق حاشیه اهواز سخن می گویند، بیان کرد: این در حالی است که مدیران شهرداری باید خود را خادم مردم مناطق محروم بدانند.

عضو شورای شهر اهواز گفت: اگر چهار دوره گذشته شورای شهر به دقت به وظیفه خود یعنی نظارت بر عملکرد شهرداری عمل می کرد امروز شاهد محرومیت های شدید در نقاط مختلف اهواز نبودیم. شهرداری اهواز مقابل وعده های شورای پنجم که خدمت گذاری به مردم بود، سربلند بیرون نیامده و عملکرد موفقی در ۹ ماه گذشته بر جای نگذاشته است.

وی بیان کرد: هدف ما از انتخاب شهردار کارنامه موفق او در گذشته بود و همه اعضای شورای پنجم در انتخاب شهردار فراقومی و فرا سیاسی عمل کردند اما با رفتارهای اشتباه شهردار و برخی مدیران شهرداری بر شکاف قومیتی افزوده شده است.

جهانبخشی با تأکید بر لزوم وحدت میان اقوام مختلف در شهر اهواز اظهار کرد: خدمات شهری در شهر اهواز، نظافت شهری در معابر، ساماندهی وضعیت شهر، ورودی ها، هسته مرکزی و وضعیت تصرفات نسبت به گذشته بدتر شده است.

عضو شورای شهر اهواز ادامه داد: پروژه های شاخص عمرانی جدیدی کلید نخورده و حدود ۷۰۰ پروژه در نقاط مختلف شهر رها شده است و باوجود تذکرات کمیسیون عمران شورای شهر هیچ برنامه ای برای رسیدگی به انها ارائه نشده است.

جهانبخش گفت: وضعیت بد فضای سبز، آسفالت بد معابر، حمل و نقل عمومی و بلاتکلیفی مترو اهواز از دیگر مسائلی است که نسبت به آنها بی توجهی صورت گرفته است؛ شعار کرامت انسانی می دهیم اما هر روز شاهد تجمع طلبکاران شهرداری هستیم که این کار روند کار در شورا را مختل کرده است.

وی با بیان اینکه شهرداری به خلق المان های شهری توجه نمی کند، افزود: پس از گذشت ۹ ماه شهرداری اهواز هنوز گزارشی از روند سرمایه گذاری به شورای شهر ارائه نداده است؛ لیست ها و اتاق های تاریک سیاسی که قرار بود فردای انتخابات جای خود را به صحن علنی شهر دهند درحال تصمیم گیری برای شورا و شهرداری هستند.

عضو شورای شهر اهواز بیان کرد: شهردار اجازه می دهد افرادی که در سایه هستند و خود را پدرخوانده لیست های سیاسی می دانند با حب و بغض و بدون نگاه فنی و تخصصی برای شهر تصمیم گیری کنند؛ قسم خوردیم منافع شهر را بر منفع شخصی ترجیح دهیم و قسم یاد کردیم بدون توجه به قومیت و جناح سیاسی حامی منافع مردم باشیم.

جهانبخشی بیان کرد: به شهردار بگویید انتخابات تمام شده و منتخب هر ۱۳ عضو است؛ شهردار اهواز باید مطیع قانون و در راستای خدمت به مردم حرکت کند و نباید خود را تدارک چی یا ستاد انتخاباتی یک لیست خاص بداند.

وی با تأکید بر اینکه شهردار اهواز باید فرا از قوم و جناح باشد، اظهار کرد: در هفته گذشته چرا رئیس شورا نسبت به تخریب اعضا واکنش نشان نداد؟ آیا انتظار زیادی است که شهرداری پاسخگوی اقدامات خود باشد؟

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار