کد خبر: ۶۱۷۸۹۴
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۸ 11 June 2018
بر اساس اخبار رسیده به خورنا، طی روزهای آینده رئیس سازمان صنعت ،معدن وتجارت استان جای خود را به فرد دیگری خواهد داد.
 
یک منبع موثق به اکسین پرس گفته است: وضعیت نابسامان رکود صنایع استان و همچنین نیاز به نوآوری در حوزه صنعت استان خوزستان و بازنگری برنامه های این سازمان مهم اقتصادی استان خوزستان و نارضایتی اهالی صنعت ،معدن وتجارت خوزستان از وضعیت کنونی این سازمان بزرگ (صنعت، معدن و تجارت) پیش بینی می شود طی روزهای آینده ریاست این سازمان دستخوش تحولات شود. بیشترین شانس جایگزینی از آن یکی از چهره های مجرب  و با تجربه و متخصص و از  مجموعه خدوم اداره کل صنعت ، معدن و تجارت خوزستان است. 
 
منابع موثق از وزارت صنعت،معدن و تجارت از انتصاب قریب الوقوع مهندس کاظم معیری از کارشناسان و مدیران باتجربه و کاردان سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان به عنوان مدیرکل صنعت ، معدن و تجارت خوزستان خبر می دهند. 
 
معیری که لیسانس مهندس معدن خود را از دانشگاه باهنر کرمان اخذ کرده است، دارای کارشناسی ارشد مدیریت پروژه از دانشگاه صنعتی استان خوزستان نیز می باشد. 25 سال فعالیت و تلاش در سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان خوزستان در بخش های مختلف او را به یکی از کارآمدترین و زبده ترین مدیران صنعت ، معدن و تجارت خوزستان تبدیل کرده است. 
 
مهندس معیری بیش از 10 سال تصدی مسئولیت معاون امور معادن و اکتشافات معدنی و معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت ، معدن و تجارت خوزستان را نیز در کارنامه کاری خود به ثبت رسانده است.
 
لازم به ذکر است جمعی از اعضای مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان خوزستان از انتصاب وی حمایت کرده اند. آنان مهندس معیری را واجد شرایط برای تصدی سمت مدیرکل صنعت ، معدن و تجارت خوزستان می دانند. معیری از نیروهای متخلق به اخلاق حسنه اسلامی،  باتجربه و تحصیلکرده خوزستان و جزو سرمایه های انسانی این استان قلمداد می شود. 
 
کارشناسان مسائل حوزه صنعت و تجارت خوزستان با توجه به تخصص مرتبط ، کارنامه درخشان و موثر ، سوابق ممتد، همسویی با دولت تدبیر و امید و حمایت جمعی از نمایندگان مجلس و مجموعه سازمان صنعت ، معدن و تجارت شانس مهندس کاظم معیری را برای تصدی مسئولیت مدیرکلی صنعت ، معدن و تجارت خوزستان بیشتر از سایرین می دانند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار