معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری اهواز خبر داد
معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری اهواز از تشکیل ستاد استقبال از عید سعید فطر و نورافشانی آسمان اهواز در شب عید خبر داد.
کد خبر: ۶۱۷۲۱۴
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۹ 10 June 2018

احمد سراج از تشکیل ستاد استقبال از عید سعید فطر به ریاست شهردار اهواز خبر داد.

وی افزود: موضوع عید سعید فطر از اهمیت خاصی نزد شهروندان اهوازی برخوردار است. لذا از مصوبات ستاد، آمادگی کامل تمامی مناطق و سازمان های تابعه جهت خدمت رسانی ویژه در تعطیلات و برگزاری هرچه با شکوه تر این عید از طریق زیباسازی، چراغانی و فضاسازی مناسب است.

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری اهواز با اشاره به دیگر مصوبات ستاد استقبال، گفت: در شب عید سعید فطر و همزمان با اعلام خبر عید از سوی دفتر مقام معظم رهبری در سه منطقه جاده ساحلی، شرق و غرب اهواز، آسمان شهر نورافشانی می‌شود.

سراج با بیان اینکه در شب عید تمامی مواکب کریم اهل بیت (علیهم السلام) به پخش شربت و شیرینی می‌پردازند، گفت: در روز عید تلاش مضاعف و همکاری کامل با ستاد نماز جمعه در جهت برگزاری هرچه با شکوه تر نماز عید از اهم برنامه های این ستاد خواهد بود.

وی با اشاره به برگزاری برنامه های مفرح و شاد در تمامی مناطق و پارک‌های بزرگ، بیان کد: در آستانه عید سعید فطر اختتامیه جام فوتسال و هم چنین مسابقات ورزشی کارکنان شهرداری اهواز با حضور تمامی ورزشکاران محلات و کارکنان شهرداری برگزار می شود.

سراج با اشاره به برگزاری موفق محافل انس با قرآن در مساجد اهواز در طول شب‌های ماه مبارک رمضان، تصریح کرد: اختتامیه محافل انس با قرآن از برنامه های ویژه عید سعید فطر خواهد بود.

معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی در پایان اعلام داشت: فضاسازی و زیباسازی شهر به مناسبت عید سعید فطر با مشارکت مناطق هشتگانه شهرداری، سازمان زیباسازی و اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری در تمامی سطح شهر انجام خواهد شد.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار