درگیر شدن با حواشی فوتبال باعث گرفتن انرژی زیادی از مدیرکل ورزش و جوانان می شود و همین صرف انرژی زیاد باعث می شود دیگر توانی برای حل مشکلات سایر رشته های ورزش باقی نماند.
کد خبر: ۶۱۶۶۸۱
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۹ 09 June 2018
 
سخنی با مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان/ آقای حیدری ورزش خوزستان فقط فوتبال نیست
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان به عنوان رییس هیئت مدیره و عضو هیئت موسس باشگاه نفت مسجدسلیمان انتخاب شد.
 
پس از اتفاقات فصل گذشته برای تیم استقلال خوزستان در مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور و درگیر شدن مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با حاشیه های این تیم انتظار می رفت افشین حیدری فاصله خود را با رشته ورزشی فوتبال حفظ می کرد و خود را با مشکلات بسیار این رشته درگیر نکند.
 
اما متاسفانه به نظر می رسد افشین حیدری،حاشیه های فوتبال را دوست دارد و می خواهد با فوتبال هر روز در سطر اول خبرهای خوزستان باشد.اینکه فوتبال ورزش نخست خوزستان است و مردم این استان با فوتبال زندگی می کنند،حرف درستی است. مردم خوزستان تیم های فوتبال خود را بسیار دوست دارند و همیشه از این تیم ها  کسب بهترین نتایج را انتظار دارند.
 
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان باید پیگیر مشکلات تیم های فوتبال استان باشد اما انجام این وظیفه نباید باعث مختل شدن دیگر تکالیف افشین حیدری در راس ورزش استان شود.
 
درگیر شدن با حواشی فوتبال باعث گرفتن انرژی زیادی از مدیرکل ورزش و جوانان می شود و همین صرف انرژی زیاد باعث می شود دیگر توانی برای حل مشکلات سایر رشته های ورزش باقی نماند.
 
آیا براستی فقط فوتبال خوزستان دچار مشکل است و سایر رشته ها در وضعیت خوبی به سر می برند؟حمایت از قهرمانان و مدال آوران ورزش وظیفه کیست و چه شخصی باید مسائل و دغدغه های آنها را دنبال کند.؟
 
علت کوچ کردن فروزان عبداللهی قهرمان دوچرخه سواری و حسین رجب پور کاپیتان تیم ملی فوتبال نابینایان از خوزستان به استان های دیگر کشور چیست؟چرا ناصر ناصری پور جودو کار خوزستانی از تیم ملی خداحافظی کرد؟ 
 
علت مهاجرت محمد رشنو نژاد از کشورمان چه بود؟این ملی پوش و قهرمان خوزستان مگر چه درخواستی داشت؟ او فقط دنبال داشتن یک شغل مناسبت بود تا پس از پایان دوران قهرمانی زندگی راحتی داشته باشد.
 
کاوه و اشکان ادیبی به چه علتی مجبور هستند برای تنیس استان اصفهان به میدان بروند؟
 
سال گذشته تیم ملی حفاری اهواز که یکی از پرافتخارترین تیم های وزنه برداری درمسابقات باشگاههای آسیا و کشور است از حضور در مسابقات انصراف داد. مسئله مهمی که مسئولان ورزش خوزستان به آن کوچک ترین واکنشی  نشان ندادند  و لیگ برتر وزنه برداری خیلی راحت بدون حضور نماینده خوزستان برگزار و به پایان رسید.
 
چرا قهرمانان و مدال آوران ورزش خوزستان که درصد بسیار بالای از آنها تحصیلات عالی دارند،بیکار باشند.خوزستان دارای شرکت های بزرگ اقتصادی است که می توان در آنجا برای قهرمانان شغل مهیا کرد.
 
برخورد با هیئت های ورزشی ضعیف وظیفه کیست؟ چرا در هیئت های که خروجی لازم را ندارند،تغییرات صورت نمی گیرد؟هیئت های انجمن های ورزشی،اسکواش،تنیس و .....درسال چند مسابقه ورزشی برگزار می کنند؟خروجی این دسته از هیئت ها چه بوده است؟
 
هیئت پینگ پنگ خوزستان پیش از 10 ماه است که به صورت سرپرستی اداره می شود.شرایط هیئت های نابینایان،پرورش اندام و بدنسازی،دوچرخه سواری،رزمی،بوکس و نجات غریق بهتر از هیئت پینگ پنگ نیست. آیا از هیئتی که ماه هاست به صورت سرپرستی فعالیت می کند می توان انتظار برنامه ریزی و موفقیت داشت؟سرپرست هیئت با چه امیدی شروع به فعالیت و نوشتن برنامه کند.
 
اداره شدن ورزش استان به صورت سرپرستی فقط مختص هیئت های ورزشی نیست بلکه در بسیاری از شهرهای خوزستان ادارات ورزش و جوانان نیز به صورت سرپرستی مشغول به کار هستند.این روشن نبودن وضعیت مدیریتی بزرگ ترین ضربات را به پیکره ورزش خوزستان زده است.
 
علت اینکه آقای غلامرضا خنفری همزمان با ریاست هیئت دوومیدانی خوزستان،مدیریت اداره ورزش و جوانان شهرستان خرمشهر را دارد چیست؟خنفری درهمین مدتی که مسئولیت هیئت دوومیدانی خوزستان را برعهده داشته است،عملکرد خوبی از خود نشان داده است.پس چه خوب است مسئولیت ورزش خرمشهر را از دوش وی برداشته تا وی با آرامش و تمرکز بیشتری بدنبال برنامه های خود در دوومیدانی خوزستان باشد.
 
دو و میدانی سال ها بود که به علت مشکلات زیاد با روزهای خوبش فاصله دارد و برای استارت مجدد برای بازگشت به روزهای اوج به مدیری تمام وقت نیاز دارد.
 
پس از جدایی خادمعلی تهذیبی از ورزش خوزستان و انتقال وی به وزارت ورزش و جوانان،چه کسی جانشینش در اداره ورزش و جوانان آبادان شده است؟ به چه علت ورزش شهر مهمی همچون آبادان چند ماهی است به حال خود رها شده است.البته تهذیبی در زمان حضورش در خوزستان نیز فرصت لازم برای پیگیری مشکلات ورزش آبادان نداشت،چون وی نیز دوشغله بود و در اداره کل ورزش و جوانان معاون افشین حیدری بود.
 
به هرحال امیدواریم مدیرکل جوان و پیگیر ورزش خوزستان فاصله خود را با فوتبال حفظ کند و با گذاشتن وقت به صورت مساوی میان رشته های مختلف،مشکلات فراوان ورزش خوزستان را یکی پس از دیگری برطرف کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار