رئیس اداره محیط زیست بندرماهشهر:
رئیس اداره محیط زیست ماهشهر گفت: به‌دلیل استمرار آلودگی در پتروشیمی کارون و عدم تمکین مدیریت این شرکت نسبت به اخطاریه های صادر شده، اداره محیط زیست تعطیلی واحد اسید نیتریک را از مراجع قضائی پیگیری خواهد کرد.
کد خبر: ۶۱۶۲۸۰
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۸ 08 June 2018

در روزهای گذشته خبری از سوی خبرگزاری فارس مبنی بر نشت گاز ناکس از واحد اسید نیتریک پتروشیمی کارون و به خطر افتادن سلامت شهروندان منتشر شد که واکنش های مثبت مراجع نظارتی را در پی داشت.

رئیس اداره محیط زیست شهرستان بندرماهشهر در واکنش به خبر درج شده در خصوص نشت گاز ناکس اظهار کرد: انتشار آلودگی ناکس از واحد اسید نیتریک پتروشیمی کارون صورت می‌پذیرد که به‌دلیل استمرار این آلودگی و عدم تمکین مدیریت پتروشیمی کارون نسبت به اخطاریه های صادر شده، این اداره در اسرع وقت تعطیلی واحد اسید نیتریک پتروشیمی کارون را از مراجع قضائی پیگیری خواهد کرد.

ایرج سلیمانی افزود: امید می‌رود مراجع محترم حوزه قضائی همچون همیشه در این خصوص با اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بندر ماهشهر مبنی بر تعطیلی واحد مذکور به دلیل به خطر افتادن سلامت شهروندان همکاری‌های لازم را انجام و دستورات لازم را صادر کند.

وی با ابراز تشکر از پیگیری‌های خبرگزاری فارس در خصوص انتشار گاز ناکس گفت: اداره حفاظت از محیط زیست شهرستان بندرماهشهر با تمام توان از حقوق شهروندان در حوزه مسائل زیست محیطی دفاع و با متخلفان بدون هیچگونه چشم‌داشتی برخوردهای لازم را انجام خواهد داد.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار