غلامرضا شریعتی:
استاندار خوزستان با اشاره ممتاز بودن برخی از دانشجویان تحت حمایت بهزیستی و بحث اشتغال آنان گفت: این دانشجویان باید مانند دیگر دانشجویان خوزستان در بحث اشتغال رقابت کنند یا در بخش خصوصی کارآفرینی داشته باشند. در عین حال برای ایجاد شرایط بهتر تلاش می کنیم.
کد خبر: ۶۱۵۹۶۶
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۹ 07 June 2018

غلامرضا شریعتی در حاشیه مراسم ضیافت افطاری و دیدار با جمعی از دانشجویان بی سرپرست تحت حمایت بهزیستی خوزستان که شب گذشته (16 خرداد ماه) در مجتمع و شیرخوارگاه فتح المبین برگزار شد، اظهار کرد: 3500 دانشجو در مقاطع مختلف تحت حمایت سازمان بهزیستی خوزستان قرار دارند که بیشتر این دانشجویان بی سرپرست هستند.

به گزارش"تابناک" وی افزود: این دانشجویان در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری تحصیل می کنند که تمام شهریه این دانشجویان را اداره کل بهزیستی خوزستان پرداخت می کند.

استاندار خوزستان عنوان کرد: توفیقی بود که امسال در ضیافت افطاری در کنار این دانشجویان باشیم و در جریان روند تحصیل و مشکلاتشان قرار بگیریم.

شریعتی با اشاره ممتاز بودن برخی از دانشجویان تحت حمایت بهزیستی و بحث اشتغال آنان گفت: این دانشجویان باید مانند دیگر دانشجویان استان در بحث اشتغال رقابت کنند یا در بخش خصوصی کارآفرینی داشته باشند. در عین حال برای ایجاد شرایط بهتر تلاش می کنیم.

در پایان مراسم ضیافت افطاری از دانشجویان با هدایایی تقدیر شد. همچنین یک لوح تقدیر از طرف رییس سازمان بهزیستی کشور دکتر انوشیروان محسنی بندپی به استاندار خوزستان تقدیم شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار