سرپرست صنعت، معدن و تجارت ماهشهر خبر داد
سرپرست صنعت، معدن و تجارت ماهشهر از فعالیت چهار گروه به منظور نظارت بیشتر بر بازار و تشدید بازرسی از بازارهای این شهرستان در آستانه عید سعید فطر خبر داد.
کد خبر: ۶۱۵۹۵۶
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۲ 07 June 2018

عبدالکریم آلبوغبیش اظهار کرد: چهار گروه دو نفره از پنجشنبه گذشته به صورت روزانه در دو نوبت صبح و بعد از ظهر بر بازارهای عید فطر در بندر ماهشهر نظارت خود را آغاز کرده‌اند و روزانه حدود ۴۵ بازرسی صبح و ۴۵ بازرسی بعد از ظهر صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه تشدید بازرسی بازارها از ابتدای ماه رمضان آغاز شده و تنها نظارت بر نوع کالاها تغییر کرده، افزود: از ابتدای ماه رمضان نظارت‌ها بیشتر بر اقلام پرمصرف در این ماه از جمله مواد خوراکی و پروتئینى و زولبیا و بامیه صورت می‌گرفت اما در هفته پایانی این ماه بازرسی‌ها بر اقلام پرمصرفی همچون آجیل، شیرینی، پوشاک، کیف، کفش، پارچه، قالی و موکت انجام خواهد شد.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت بندر ماهشهر عنوان کرد: در ماه‌ مبارک رمضان با متخلفان صنفی برخورد جدی خواهد شد و بعد از کشف تخلف صنفی پرونده تکمیل و در اسرع وقت به برای صدور حکم به اداره تعزیرات ارسال خواهد شد.

آلبوغبیش در ادامه به شیوه نرخ‌گذاری خدمات نیز اشاره کرد و گفت: مسئولیت نرخ‌گذاری خدمات با واحد کمیسیون نظارت است و برخی از کالاها نرخ مصوب دارند و برخی دیگر پس از بررسی فاکتورهای رسمی، درصد قانونی آنها تعیین می‌شود.

وی همچنین با تاکید بر اینکه مردم مهم‌ترین نقش را در کنترل بازارها از جمله بازار شب عید دارند، افزود: اداره صنعت معدن تجارت بیشتر به دنبال همکاری مردم است چرا که در صورت همکاری مردم موفقیت بیشتری حاصل می‌شود.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت بندر ماهشهر بیان کرد: شهروندان می‌توانند با شماره ١٢٤ و ٥٢٣٣٨٠٤٠ تماس گرفته و موارد تخلف را گزارش دهند و اطمینان داشته باشند در اسرع وقت بررسی این موارد توسط اکیپ‌های نظارتی صورت خواهد گرفت.

آلبوغبیش در پایان گفت: جا دارد از همکاری صمیمانه فرماندار، رئیس اداره تعزیزات، فرمانده نیروی انتظامی، اتاق اصناف و همچنین اتحادیه‌های شهرستان بندر ماهشهر تشکر و قدردانی کنم.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار