رییس شورای هماهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان:
رییس شورای هماهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: امام(ره) بعد از معصومین تمام خصوصیات انبیاء و معصومین را داشتند. مبارزه با زور و ایستادگی در مقابل زور از خصوصیات ایشان بود. امام(ره) با ساده زیستی سبک زندگی اسلامی معصومین را احیا کرد.
کد خبر: ۶۱۵۵۳۴
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۲ 05 June 2018

حجت الاسلام سید لطف الله سپهر در مراسم بیست و نهمین سالگرد رحلت امام خمینی(ره) که در مصلی مهدیه امام خمینی اهواز برگزار شد، با تسلیت این ایام اظهار کرد: مقام معظم رهبری در خصوص فضائل حضرت امام خمینی(ره) فرمودند ایشان همه خصوصیات خوب و کمیاب را که می تواند در یک انسان جمع آوری شود دارا بود. امام(ره) با این ویژگی ها بود توانست دل مستضعفین را روشن سازد و به انسانها بفهماند انسان کامل شدن افسانه نیست.

وی افزود: امام(ره) بعد از معصومین تمام خصوصیات انبیاء و معصومین را داشتند. مبارزه با زور و ایستادگی در مقابل زور از خصوصیات ایشان بود. امام(ره) با ساده زیستی سبک زندگی اسلامی معصومین را احیا کرد.

رییس شورای هماهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان تصریح کرد: امام نشان داد رهبری است که طرفدار کوخ نشینان است و در مقابل مرفهان بی درد و شرق و غرب در نهایت اعتلا، ایمان و وحدت می ایستد.

سپهر افزود: مقام معظم رهبری تعریف بحق و زیبایی داشتند و فرمودند که امام(ره) شناسنامه انقلاب اسلامی بود و انقلاب اسلامی بی نام ایشان در هیچ کجای جهان شناخته شده نیست.

وی گفت: امام(ره) شخصیتی بود که در دنیا فکر جدیدی به وجود آورده است و امروز صاحبنظران غربی می گویند دنیا در سه بخش است، بخش نخست آمریکا، دوم اندیشه اسلام انقلابی ایران و سوم بقیه دنیا.. یعنی امروز تحلیل می کنند اندیشه انقلابی امام در مقابل اندیشه تمام دنیا در حال تقابل است.

رییس شورای هماهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان ضمن تسلیت ارتحال امام(ره) با تبریک آغاز سی امین سال زعامت و رهبری مقام معظم رهبری بیان کرد: از حضور اقشار مختلف مردم تقدیر و تشکر می کنم. همه ما افتخار فرزندی و سربازی امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری را داریم.

سپهر بیان کرد: امروزه کشورهای غربی صدها تحلیلگر را به کار می گیرند تا سخنرانی های مقام معظم رهبری را برای سیاست مداران غربی تحلیل کنند. امروز مقام معظم رهبری مانند امام راحل(ره) و اجداد طاهرینشان در مقابل تمامیت استکبار ایستاده است.

سپهر با اشاره به برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در خوزستان گفت: بیش از 70 مراسم در سطح استان خوزستان به مناسبت سالگرد ارتحال امام و سالروز قیام 15 خرداد برگزار شده و می شود. 

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار