مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی خوزستان با بیان این‌که قیمت مرغ کشتار روز حداکثر کیلویی 7 هزار تومان است، گفت: قیمت هر کیلوگرم مرغ کشتار روز در حال حاضر حدود 6700 تا 7000 تومان و قیمتی مطلوب است که مصرف کنندگان می‌توانند نسبت به خرید آن اقدام کنند.
کد خبر: ۶۱۴۶۸۳
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۹ 03 June 2018

مسعود احمدی در خصوص قیمت مرغ کشتار روز در بازار، اظهار کرد: قیمت مرغ در بازار با توجه به میزان عرضه و تقاضا و همچنین شرایط جوجه‌ریزی تغییر می‌کند و این موضوع باعث می‌شود تا گاها شاهد تغییرات قیمت مرغ به صورت روزانه در بازار باشیم.

وی افزود: قیمت نهاده‌های مورد نیاز جوجه‌ها، جوجه‌ریزی توسط مرغداران و همچنین میزان عرضه و تقاضا تعیین کننده قیمت مرغ در بازار هستند و با تغییر هر کدام از این عوامل، قیمت مرغ نیز تغییر می‌کند.

مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی خوزستان با بیان این‌که قیمت مرغ کشتار روز کاهش چشمگیری پیدا کرده است، تصریح کرد: در حال حاضر با توجه به این‌که در ایام ماه مبارک رمضان قرار داریم، میزان مرغ مورد نیاز مردم کاهش پیدا کرده و این موضوع باعث شده تا شاهد کاهش چشمگیر قیمت مرغ کشتار روز در بازار باشیم.

احمدی بیان کرد: در این ایام میزان عرضه مرغ در بازار افزایش پیدا کرده و در برخی از استان‌های دیگر نیز جوجه‌ریزی توسط پرورش دهندگان مرغ انجام گرفته است که باعث شده شاهد کاهش قیمت مرغ کشتار روز در بازار باشیم. همچنین توزیع مرغ توسط شرکت پشتیبانی امور دام نیز به این مساله کمک شایانی کرده است.

وی با بیان این‌که قیمت مرغ کشتار روز حداکثر کیلویی 7 هزار تومان است، گفت: قیمت هر کیلوگرم مرغ کشتار روز در حال حاضر حدود 6700 تا 7000 تومان و قیمتی مطلوب است که مصرف کنندگان می‌توانند نسبت به خرید آن اقدام کنند. در روزهایی شاهد افزایش قیمت مرغ تا حدود هر کیلوگرم 8500 تومان بودیم اما اکنون این قیمت در بازار کاهش چشمگیری داشته است.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: مرغ کشتار روز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار