مدیرکل پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: هنوز هیچ اثری از پیکر 2 جانباخته دیگر این سانحه به‌دست نیامده و فاقد کد یا نمونه بافتی احراز هویت شده هستند.
کد خبر: ۶۱۳۹۳۰
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۷ 31 May 2018
مدیرکل پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد گفت: پیکر خلبان حجت‌الله فولادی و کمک‌ خلبان کاوه خلیلی در سانحه هوایی یاسوج هم اینک پیدا شده و آماده تحویل به خانواده های آن ها هستند.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ؛کامروز امینی اظهار داشت: 12 پیکر از جان‌باختگان سانحه هوایی تهران ــ یاسوج آماده تحویل به خانواده‌ها بوده که به ‌زودی به خانواده‌ های آن ها تحویل داده می‌شود.

وی افزود: نمونه برداری و کدگذاری 348 بافت انسانی مجزا از پیکرهای جانباختگان سانحه سقوط هواپیمای تهران- یاسوج از 29 بهمن سال گذشته تا 9خرداد امسال انجام شده است.

امینی بیان کرد: تاکنون 35 پیکر از جانباختگان هواپیمای ATR تحویل خانواده‌ها شده و یا آماده تحویل هستند.

وی عنوان کرد: تاکنون و بر اساس اعلام مرکز ژنتیک پزشکی قانونی استان فارس هویت 64 تن از پیکرهای جانباختگان این سانحه هوایی مشخص شده‌است.

مدیرکل پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: هنوز هیچ اثری از پیکر 2 جانباخته دیگر این سانحه به‌دست نیامده و فاقد کد یا نمونه بافتی احراز هویت شده هستند.

امینی با اشاره به احراز فوت کلیه ۶۶ مسافر و کادر پرواز این هواپیما، اظهار داشت: ضمن هماهنگی با بازپرس ویژه سانحه هوایی و اخذ دستور قضایی، گواهی فوت برای هر یک از مسافرین بنا به درخواست خانواده‌ های آنان صادر و تحویل داده شده است.

پرواز شماره 3704 هواپیمای آسمان با 60 مسافر و 6 خدمه پروازی ساعت 8 صبح یکشنبه 29 بهمن، تهران را به مقصد یاسوج ترک اما در نزدیکی سمیرم اصفهان سقوط کرد.

این هواپیما از نوع ای تی آر 72 پس از 55 دقیقه از صفحه رادار مرکز کنترل خارج شد و در منطقه کوهستانی پادنای سمیرم سقوط کرد و لاشه آن 48 ساعت پس از سقوط پیدا شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار