گزینه‌های حضور در هیات مدیره جدید باشگاه صنعت نفت آبادان مشخص شدند.
کد خبر: ۶۱۳۱۳۱
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۰ 30 May 2018

عضویت در هیات مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان به وزارت نفت معرفی شدند.بر همین اساس، علی عیسی‌زاده (یکی از مدیران پالایشگاه آبادان و مدیرعامل این باشگاه در چهار سال گذشته)، علی یاری (رئیس بازرسی و پاسخگوئی به شکایات شرکت ملی پالایش و پخش)، احمد پارو (رئیس امور ورزش شرکت پالایش نفت آبادان)، یوسف ستاره‌ناصری (مدیر سابق عملیات غیرصنعتی پالایشگاه آبادان)، ناصر گودرزی (عضو شرکت پالایش نفت آبادان و مدیرعامل این باشگاه در دو برهه از زمان) و علی خلیلی‌نیا (یکی از مدیران این باشگاه در سال‌های گذشته) از گزینه‌های تصدی سمت در هیات مدیره باشگاه صنعت نفت هستند.

گفته می‌شود که «علیرضا صادق آبادی» معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی کشور از نمایندگان آبادان خواسته بود تا گزینه‌هایی را برای تشکیل هیات مدیره جدید باشگاه صنعت نفت معرفی کنند.

همچنین سازمان منطقه آزاد اروند نیز به عنوان تامین کننده اصلی منابع مالی این باشگاه، در معرفی این گزینه‌ها کم تاثیر نبوده است.

بدین ترتیب پیش‌بینی می‌شود ه مدیرعامل فعلی باشگاه صنعت نفت با توجه به گزینه‌های موجود از شانس کمی برای تمدید مدت تصدی خود بر سمت مدیریت این باشگاه قائل است، البته باید منتظر ماند تا ترکیب نهایی هیات مدیره این باشگاه معرفی شود تا بتوان تحلیل بهتری نسبت به این موضوع داشت.

نکته قابل تامل در این فهرست، وجود پنج عضو بومی در لیست گزینه‌های حضور در هیات مدیره این باشگاه و عدم حضور مدیر عامل پالایشگاه آبادان که یکی از بندهای اساسنامه این باشگاه به شمار می‌رود، است که در در نوع خود بی سابقه تلقی می‌شود.

هیات مدیره جدید باشگاه صنعت نفت در حالی در چند روز آینده معرفی خواهد شد که صحبت از توافق چند گزینه برای تصدی سمت سرمربیگری تیم صنعت نفت به گوش می‌رسد.

 

منبع: فارس

برچسب ها: نفت آبادان ، فوتبال
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار