مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان پیشنهاد کرد
مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان گفت: شرکت برق منطقه‌ای خوزستان در نشست با استاندار یک برنامه خاموشی را پیشنهاد داد مبنی بر اینکه ساعات کار اداری از 19 خردادماه جاری لغایت 15 شهریورماه امسال از 6و30 دقیقه آغاز و تا 12و30 ظهر به اتمام برسد.
کد خبر: ۶۱۲۵۶۷
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۱ 28 May 2018

محمود دشت بزرگ در رابطه با کاهش ساعات اداری با توجه به کاهش میزان بارش‌ها و خشکسالی‌های اخیر اظهار کرد: شرکت برق منطقه‌ای خوزستان در نشست با استاندار یک برنامه خاموشی را پیشنهاد داد مبنی بر اینکه ساعات کار اداری از 19 خردادماه جاری لغایت 15 شهریورماه امسال از 6و30 دقیقه آغاز و تا 12و30 ظهر به اتمام برسد.

وی با اشاره به موارد دیگر پیشنهادی به استاندار در رابطه به صرفه جویی در مصرف برق افزود: چنانچه 3 روز متوالی افزایش دمای بالای 49 درجه داشته باشیم روز چهارم باید تعطیل اعلام شود.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان گفت: باپیشنهادات داده شده در جلسه با استاندار موافقت شده اما باید صبر کنیم استانداری به صورت رسمی آنها را اعلام کند.

دشت بزرگ در رابطه با نظارت بر شیوه مصرف برق در ادارات و ارگان‌های بزرگ عنوان کرد: به منظور نظارت بر مصرف برق در ارگان‌ها یکسری کنتورهای هوشمند قابل رصد پیش‌بینی شده که بر این اساس مقرر شد ادارات پس از اتمام تایم اداری مصرف برق آنها باید به میزان 90 درصد کاهش پیدا کند.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های سرمایشی و روشنایی ادارات پس اتمام تایم اداری باید کاملاً خاموش شود، بیان کرد: در غیر این صورت برق اهواز دستور قطع کامل آنها را دارد و وصل مجدد برق آنها فقط با دستور استاندار صورت می‌گیرد.

دشت بزرگ افزود: کنترل مصرف در ادارات در سطح شهر اهواز توسط کنتورهای هوشمند و مرکز دیسپاچینگی که برای آن در نظر گرفته شده است، رصد می‌شود.

وی در رابطه با تاثیر کنترل مصرف برق در استان بر روی شبکه و کاهش قطعی برق عنوان کرد: بر اساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته چنانچه صرفه‌جویی در مصرف برق به شکل اصولی انجام شود به میزان 300 مگابایت صرفه جویی می‌شود.

دشت بزرگ گفت: با توجه به صدور برق به کشور عراق چنانچه تشخیص داده شود که حجم مبادله نیرو به نقطه‌ای برسد که تکافوی تامین برق استان را نداشته باشد به طور حتم مسئله تامین برق عراق منتفی می‌شود.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار