معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار همدان گفت: وضعیت ۴۵ طرح اشتغالزای همدان در کمیته فنی بانک‌ها بررسی شده است.
کد خبر: ۶۱۲۳۸۵
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۹ 28 May 2018
 معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار همدان گفت: وضعیت ۴۵ طرح اشتغالزای همدان در کمیته فنی بانک‌ها بررسی شده است.

به گزارش مهر، فائزه ساداتی در جلسه کارشناسی کارگروه اشتغال شهرستان همدان از بررسی ۴۵ طرح اشتغالزای صنفی، صنعتی، کشاورزی و راهداری شهرستان همدان با اعتبار ۳۹۱ میلیارد ریال خبر داد.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار همدان بابیان اینکه طرح‌های مصوب شده درکمیته فنی بانک‌ها بررسی شده است، گفت: از این تعداد ۳۸ طرح کشاورزی، یک طرح راهداری و ۶ طرح صنعتی و صنفی است.

ساداتی با بیان اینکه تاکنون ۶ پرونده برای اخذ تسهیلات به شعب موردنظر معرفی شده اند، عنوان کرد: از مجموع اعتبارات طرح‌های بررسی شده ۲۲۹ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال آن از محل توسعه روستایی و ۱۶۱ میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال آن نیز از محل فراگیر اشتغال تامین اعتبار شده است.

وی عنوان کرد: بیشتر متقاضیان پرونده‌های طرح‌های کشاورزی در تامین وثیقه مشکل داشته و یا وثیقه‌های معرفی شده آن‌ها تضمین اعتبار لازم را برای باز پرداخت تسهیلات اخذ نکرده است.

وی اضافه کرد: باید برای طرح‌های خوب و اشتغال زایی که در تامین وثیقه‌های تضمینی باز پرداخت به مشکل خورده اند اتخاذ تدبیر شود.

ساداتی عنوان کرد: می‌توان برای تسهیل روند اخذ وثیقه‌های مورد نیاز بازپرداخت تسهیلات از متقاضیان؛ محل طرح‌های آتی الحداث آن‌ها را به تضمین بانک درآورد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار