منصور کتانباف:
شهردار اهواز گفت: در جلسه ای با استاندار خوزستان و مجموعه راه آهن، مقرر شد تا برای حمل و نقل عمومی درون شهری مسافران از ظرفیت ریلی استفاده شود.
کد خبر: ۶۱۲۰۹۹
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۹ 05 June 2018

منصور کتانباف در خصوص اجرای طرح جاده ساحلی شرقی اهواز حد فاصل پل سوم تا منطقه زرگان اظهار کرد: پیمانکار از سال ۹۰ اجرای قطعه اول این طرح به طول ۱۳.۶ کیلومتر را شروع کرده و همچنان مشغول به کار است.

به گزارش"تابناک" وی با بیان اینکه قطعه دوم طرح به طول ۵.۶ کیلومتر در حال آماده سازی است، بیان کرد: در نهایت نیز عملیات اجرای قطعه سوم برای ۴.۲ کیلومتر طول درحال انجام است.

کتانباف در خصوص اعتبارات تبصره ۲۳ جرائم راهنمایی و رانندگی گفت: رانندگان به دلیل عدم وجود زیرساخت های کافی در حوزه درون شهری و برون شهری، توسط راهور جریمه می شوند؛ مبالغ این جریمه باید برای بهسازی زیرساخت ها هزینه شود ولی این کار صورت نمی گیرد.

کتانباف با بیان اینکه مبلغ این جریمه سرمایه ای برای بهسازی راه های استان است، افزود: از طریق دستگاه های قضایی برای واریز این جریمه کردها پیگیرهستیم ولی چون موضوع دولت است شاید از طریق سازمان برنامه و بودجه و وزارت کشور بتوان حقوق مردم اهواز را احصاء و خدمات بهتری را به شهروندان ارائه دهیم.

کتانباف خبر داد: در جلسه ای با استاندار خوزستان و مجموعه راه آهن مقرر شد تا برای حمل و نقل عمومی درون شهری مسافران از ظرفیت راه آهن ریلی استفاده شود.

وی ادامه داد: اهواز در شرق و غرب خود از طول مناسب راه آهن با ایستگاه های مختلف برخوردار است اما باید چند ایستگاه جدید اضافه شود تا برای یک حمل و نقل ایمن از ظرفیت های ریلی بهره مند شویم.

کتانباف بیان کرد: مقرر شده تا اداره کل راه آهن جنوب یک ریل باس را برای جابجایی درون شهری در اهواز اختصاص دهد.

برچسب ها: شهردار اهواز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار