استاندار خوزستان گفت: اولویت ما در زمینه فعالیت‌های اجتماعی بسط و گسترش فرهنگ قرآنی و نیز توجه بیشتر به مناطق محروم در حوزه‌های مختلف است و یکی از آنها موضوعات قرآنی است.
کد خبر: ۶۱۲۰۰۶
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۳ 27 May 2018

 

تاکید استاندار خوزستان بر گسترش فعالیت‌های قرآنی در مناطق محروم

غلامرضا شریعتی شامگاه شنبه (پنجم خرداد 97) در حاشیه بازدید از دوازدهمین نمایشگاه قرآن و عترت اهواز گفت: بحمدالله نمایشگاه قرآن، خوب، در شان و متنوع برای رده‌های سنی مختلف تدارک دیده شده است.

شریعتی با قدردانی از اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به جهت پویایی بخشیدن به این مجموعه در حوزه‌های مختلف برای سلایق مختلف در قالب مقررات اداری اسلامی اظهار کرد: در نمایشگاه بین‌المللی کتاب هم روزی به نام روز خوزستان به صورت خیلی خوب برگزار شد و الان نمایشگاه قرآن و مباحث دینی و شبی با قرآن‌ها که برگزار می‌شود همه و همه نشان از همه جانبه‌نگری اداره ارشاد در این مدت دارد.

استاندار خوزستان با اشاره به فعالیت‌های حوزه اجتماعی استانداری در زمینه قرآن کریم اظهار کرد: در حوزه مدیریت امور اجتماعی برنامه‌هایی را تعریف و به مرکز پیشنهاد کردیم که آنها هم موافقت خود را اعلام کردند و ان‌شاءالله پشتیبانی‌ها را در این حوزه انجام خواهیم داد.

وی با بیان این که در زمینه قرآن در حوزه مدیریت امور اجتماعی برنامه‌هایی را تعریف و به مرکز پیشنهاد کردیم و ان‌شاءالله پشتیبانی‌ها را در این حوزه انجام خواهیم داد خاطرنشان کرد: این برنامه‌ها سال گذشته به صورت گسترده بود و اداره کل ارشاد، کانون پرورش فکری کودکان، فنی و حرفه‌ای و بهزیستی و آموزش و پرورش از آن استفاده کردند که امسال هم ان‌شاءالله ادامه پیدا می‌کند.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار