از ابتدای ماه رمضان تاکنون صورت گرفت؛
مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام خوزستان گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تا کنون حدود 50 تن گوشت قرمز (گوساله) منجمد و 560 تن مرغ منجمد در شهرهای مختلف استان توزیع شده است.
کد خبر: ۶۱۲۰۰۲
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۴ 27 May 2018

هادی سلامات با اشاره به توزیع مرغ منجمد و گوشت قرمز در ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: از ابتدای ماه مبارک رمضان تا کنون حدود 50 تن گوشت قرمز گوساله منجمد و 560 تن مرغ منجمد در شهرهای مختلف استان توزیع شده است.

وی افزود: سهمیه استان خوزستان در قالب طرح ضیافت در بحث اقلام غذایی ماه رمضان 1800 تن مرغ منجمد تولید داخل و 80 تن گوشت گوساله منجمد وارداتی است و در صورت نیاز بیشتر نیز بدون هیچ مشکلی آن را تامین خواهیم کرد.

مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام خوزستان تصریح کرد: قیمت هر کیلوگرم مرغ منجمد برای مصرف کننده 6200 تومان و گوشت قرمز وارداتی 23 هزار تومان در نظر گرفته شده است و سهمیه گوشت قرمز منجمد استان، وارداتی و تولید کشور برزیل است اما مرغ منجمدی که در استان توزیع می‌شود در درون کشور تولید شده و دارای تاییدیه دامپزشکی است.

وی خاطرنشان کرد: طرح ضیافت به منظور تنظیم قیمت‌های بازار از ابتدای ماه مبارک رمضان آغاز شده است و تا پایان آن نیز ادامه دارد و در صورت نیاز بیشتر استان به مرغ و گوشت، امکان تامین آن بدون هیچ مشکلی وجود دارد.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار