جواد کریمی قدوسی نماینده مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار الف با بیان اینکه اصلاح طلبان برای فرافکنی و شانه خالی کردن از بار مسئولیت و مشکلات موجود برنامه ریزی کردند، افزود: یکی از برنامه های آنها تردد به قم و دیدار با برخی از علماست.

وی افزود: در مجلس شنیده می شود که نمایندگان اصلاح طلب می گویند روحانی بدترین رئیس جمهوری بوده که به اصلاحات ضربه زده، گفت: این آقایان به دنبال این هستند که بگویند ما مسئول مشکلات مردم نیستیم و به همین دلیل نمایندگان اصلاح طلب مجلس برای دیدار برخی علما به قم رفت و آمد می کنند و در پی القای این هستند که مشکلات کشور و مردم ربطی به ما ندارد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه اصلاح طلبان کادرهای خود را در وزارتخانه ها چینش کرده و حلقه های مدیران میانی در وزارتخانه ها را پر کردند، افزود: دولت، دولت اعتدال و اصلاحات است. البته مجلس هم مجلس اعتدال و اصلاحات است. همه اینها با هم هستند.

کریمی قدوسی تصریح کرد: همه مسئولیت کشور با این آقایان است و باید پاسخگوی کم کاریهای خود باشند.

وی تصریح کرد: تحلیل این عده از اصلاح طلبان این است که اصولگرایان تا پایان دوره احمدی نژاد با وی بودند که ضرباتی خوردند و اگر ما تا پایان دوره روحانی با وی باشیم مثل آنها آسیب می بینیم بنابراین باید عبرت بگیریم.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس اضافه کرد: در همین راستا می بینیم افرادی مثل سعید حجاریان از دولت آینده و استیضاح رئیس جمهور و تکرار حوادث زمستان 96 سخن می گویند.

کریمی قدوسی تاکید کرد: پیام اصلاح طلبان این است که در آستین موجی از شورشها دارند. البته آنها استاد این کارها هستند و هر جا که به نفع آنها نباشد، مردم را به کف خیابان می کشانند.

وی افزود: اصلاح طلبان می خواهند از موضوع استیضاح رئیس جمهور، رفتن پیش مراجع و ظرفیت ایجاد بحران و شورش خیابانی برای آینده خود تضمین ایجاد کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اصلاح طلبان با اهداف خاصی شکست برجام را نمی پذیرند و می خواهند القاء کنند که برجام مورد قبول همه بود.