رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان:
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان گفت: هیچ کس حق ندارد در حوزه معابر دخالتی کند و باید در کمترین فرصت این مسئله ساماندهی و جلوی اجرای طرح پارکبان به شکل کنونی گرفته شود.
کد خبر: ۶۱۱۵۸۱
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۶ 26 May 2018

سرهنگ منصور جمشیدی در جلسه شورای ترافیک استان که پیش از ظهر امروز در استانداری خوزستان برگزار شد، در خصوص اجرای طرح پارک بان گفت: در یک خیابان ۱۰ بانک یا شرکت وجود دارد و اگر میانگین هرکدام بین ۳۰ تا ۴۰ کارمند داشته باشند، مردم و کارکنان برای پارک خودرو دچار مشکل می شوند.

وی با بیان اینکه طرح پارکبان در همه استان ها اجرایی شده و طرح بسیار خوبی است، افزود: مشکل پارک خودرو تلنگری به سازمان ها و ادارات است تا از وسایل نقلیه عمومی برای سرویس کارکنان به منظور ایاب و ذهاب آنها استفاده کنند.

سرهنگ جمشیدی در خصوص افراد پارکبان عنوان کرد: صلاحیت ترافیک صنوف برعهده شهرداری و راهور است و اگر مکاتبه و به ما اعلام شود حتما با شهرداری همراهی و با افراد متخلف برخورد می کنیم.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان، گفت: هیچ کسی حق ندارد در حوزه معابر دخالتی کند و آن را برای صنفی خاص بداند؛ باید در کمترین فرصت این مسئله ساماندهی و جلوی اجرای طرح پارکبان به شکل کنونی گرفته شود.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار