امام جمعه دزفول با اشاره به ظرفیت نمایشگاه قرآن در مقابله با تهدیدهای فضای مجازی گفت: فضای مجازی، همان‌طور که مقام معظم رهبری می‌فرمایند هم تهدید است و هم فرصت. به نظر بنده می‌شود در نمایشگاه قرآن آن تهدید را تمامی تبدیل به فرصت کرد و از تمام ظرفیت این فرصت استفاده کرد.
کد خبر: ۶۱۱۵۶۱
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۰ 26 May 2018

حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمدعلی قاضی در حاشیه بازدید از نمایشگاه قرآن در جمع خبرنگاران بر ضرورت استفاده از تابلوهای راهنما در نمایشگاه تاکید کرد و گفت: لازم است نمایشگاه تابلوهای راهنمایی داشت یا افرادی با کارت مشخص به عنوان راهنما مردم را راهنمایی می‌کردند چون هر کس در نمایشگاه دنبال چیزی است، از همین رو راهنمایی لازم است که مردم را به طرف آنچه می‌خواهد هدایت کنند تا وقت آنها گرفته نشود. این یکی از نکاتی است که در نمایشگاه باید در نظر گرفته شود.

قاضی با اشاره به ظرفیت نمایشگاه قرآن در مقابله با تهدیدهای فضای مجازی گفت: فضای مجازی، فضایی است که همان‌طور که مقام معظم رهبری می‌فرمایند هم تهدید است و هم فرصت. به نظر بنده می‌شود در نمایشگاه قرآن آن تهدید را تماماً تبدیل به فرصت کرد و از تمام ظرفیت این فرصت استفاده کرد.

امام جمعه دزفول همچنین با اشاره به چهارم خرداد سالروز مقاومت و پایداری دزفول گفت: در ورای این تاریخ، یک مکتب و یک فرهنگ مقاومت نهفته است. این فرهنگ مقاومت باید برای جوان‌ها به درستی شناخته شود. جوان به دنبال اسطوره و الگو است. اگر بتوانیم کسانی که فرهنگ مقاومت را خلق کردند و مقابل دشمن ایستادند که غالباً جوان‌ها بودند، به جوانان امروز بشناسانیم می‌توانیم گامی در جهت تحقق فرهنگ مقاومت در عرصه‌های مختلف برداریم.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار