معاون هنری سینمایی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان معتقد است: نمایشگاه قرآن و عترت خوزستان به جریان‌سازی فرهنگی کمک کرده است.
کد خبر: ۶۱۱۵۶۰
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۷ 26 May 2018

ناصر چنانی با اشاره به اهمیت برگزاری نمایشگاه قرآن و عترت خوزستان سطح تاثیرگذاری این نمایشگاه را بسیار وسیع توصیف کرد و گفت: خوشبختانه نمایشگاه محل عرضه محصولات قرآنی و همچنین محل تلاقی نخبگان، هنرمندان و فعالان قرآنی و فرهنگی شده است و بهاری زیبا و به یاد ماندنی پدید آمده است.

وی افزود: این نمایشگاه ارزشمند به جریان‌سازی فرهنگی کمک کرده است و این جنب و جوش، معنویت و مظاهر شادی که در این نمایشگاه دیده می‌شود به برکت کتاب مقدس قرآن و نام اهل بیت پدید آمده است.

معاون هنری سینمایی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان ا اشاره به اهمیت همه بخش‌های نمایشگاه خاطرنشان کرد: یکی از بخش‌هایی که به زیبایی این نمایشگاه افزوده بخش هنری است که در آن آثار ارزشمندی از هنرمندان استان به نمایش گذاشته شده‌ است.

وی ادامه داد: بخش عفاف و حجاب که با همکاری طراحان برتر استان برپا شده است، غرفه صنایع دستی، آثار هنری نقاشان و عکاسان، با محوریت قرآن و اهل بیت (ع) از بخش‌های جذاب این نمایشگاه هستند که نسبت به دوره‌های پیشین ارتقای کیفی و کمی این بخش قابل ملاحظه است.

چنانی اظهار کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان کار بزرگی را رقم زده است و موفقیت این نمایشگاه مرهون نیت خیر همکاران در این اداره کل بوده است و امیدوارم این کارهای ارزشمند با کمک خداوند استمرار داشته باشد.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار