فرماندار اهواز خواستار شد؛
فرماندار اهواز گفت: سازمان آب و برق استان باید حفاظت بیشتری از حریم رودخانه کارون داشته باشد تا همچون سال های گذشته شاهد ساخت و ساز منازل مسکونی در حریم رودخانه نباشیم.
کد خبر: ۶۱۱۵۴۸
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۱ 26 May 2018

نبی الله خون میرزایی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای ترافیک استان خوزستان اظهار کرد: سازمان آب و برق استان باید حفاظت بیشتری از حریم رودخانه کارون داشته باشد تا همچون سال های اخیر شاهد ساخت و ساز در حریم رودخانه نباشیم.

به گزارش"تابناک" وی افزود: شکایتی از سوی فرمانداری اهواز در شورای تأمین تنظیم شده تا آب، برق و گاز این خانه های غیرمجاز ساخته شده قطع شود و به تدریج جابجایی صورت بگیرد.

خون میرزایی بیان کرد: مقرر شده بود تا شهرداری کارهای کارشناسی روی مبحث عرصه و اعیان داشته باشد و هزینه ای برای کمک به این ساکنان پرداخت کند تا در مراحل بعدی این ساختمان ها تخلیه شوند اما انجام این کار مشمول زمان شد و مقاومت ساکنان را نیز در پی داشت .

فرماندار اهواز با بیان اینکه روند اجرای این طرح پس از ماه رمضان از سر گرفته می شود، افزود: سازمان آب و برق در این زمینه تذکری به ساکنان نداده و به عنوان متولی حفظ حریم اقدامی از سوی این سازمان صورت نگرفته است؛ برای کاهش تبعات اجتماعی پیشنهاد ارائه مساعدت داریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار