مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام خوزستان از آغاز توزیع تخم‌مرغ به منظور تنظیم بازار در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: 30 تن تخم مرغ تولید داخل از امروز در سطح استان توزیع می‌شود.
کد خبر: ۶۱۱۵۴۱
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۶ 26 May 2018

هادی سلامات اظهار کرد: سهمیه استان خوزستان در بحث تخم‌مرغ در قالب طرح ضیافت 70 تن است که در این راستا 30 تن تخم‌مرغ وارد استان شده و توزیع آن از امروز در سطح خوزستان آغاز می‌شود.

وی افزود: این 30 تن تخم‌مرغ که در قالب 1400 کارتن وارد استان خوزستان شده‌اند، تولید داخل هستند و از مشهد وارد استان شده است.

مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام خوزستان تصریح کرد: قیمت هر شانه تخم‌مرغ 12هزار و 600 تومان و هر شانه تقریبا حدود 2 کیلوگرم است. کیفیت این تخم‌مرغ‌ها مناسب و دارای ماندگاری بالایی است.

سلامات عنوان کرد: توزیع 30 تن تخم‌مرغ وارد شده به استان خوزستان در قالب طرح ضیافت و به منظور تنظیم بازار از امروز در سطح استان آغاز می‌شود. در این زمینه حدود 50 درصد از این میزان در شهرستان اهواز و 50 درصد دیگر نیز در سایر شهرستان‌های استان توزیع می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: سهمیه استان خوزستان 70 تن تخم‌مرغ است و پس از توزیع 30 تن واردشده به درون استان میزان سهمیه باقی مانده نیز وارد خوزستان شده و توزیع خواهد شد.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: تخم مرغ
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار